دوره های آموزشی خبرنگاری در علی آبادکتول برگزار می شود

مشاور جوان فرمانداری علی آباد کتول از برگزاری دوره های آموزشی روزنامه نگاری و خبرنگاری در این شهرستان خبر داد.

محمد صادق سالاری با اعلام این خبر در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: این دوره ها به همت حوزه ی مشاور جوان فرمانداری و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان علی آباد کتول برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در دنیای امروز و تنوع رسانه های جدید اظهار کرد: طبق نیاز سنجی های انجام شده، تربیت نسلی جوان از روزنامه نگاران و خبرنگاران حرفه ای در شهرستان علی آباد کتول احساس می شود و بر همین اساس و عطف به جلسات و تفاهم های انجام شده بین حوزه مشاور جوان استانداری و سازمان فنی و حرفه ای گلستان و همچنین جلسه ای که با مهندس والی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای علی آباد کتول داشتیم، توافق مقدماتی برگزاری دوره های آموزش روزنامه نگاری و خبرنگاری انجام شد.

سالاری اولویت اصلی حوزه مشاور جوان فرمانداری علی آبادکتول را آموزش و سازماندهی نسل جوان در سال 94 عنوان کرد و افزود: امیدواریم این دوره های آموزشی و دوره هایی از این دست با استقبال جوانان و علاقه مندان به حرفه روزنامه نگاری مواجه شود.

وی خاطر نشان کرد: در روزهای آینده تفاهم نامه همکاری بین مرکز آموزش فنی و حرفه ای و حوزه ی مشاور جوان فرمانداری امضاء خواهد شد و دوره های مختلف آموزشی بر حسب نیاز و اولویت ها و امکانات موجود بصورت رایگان برای کلیه جوانان شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه