توکل ما همیشه به خدا بوده نه به دستان کدخدا !/ در صورت عدم توافق هم تجربه ای بزرگ کسب کرده ایم

مدیر عامل پژوهشگاه شفق گفت: اگر در مذاکرات به جمع بندی نرسیم هم تجربه ای بزرگ کسب کرده ایم. باید راه حل مشکلات اقتصادی مان را در درون کشور بیابیم.

به گزارش زرین نامه؛ علیرضا فرساد در جمع شورای مرکزی این تشکل در تهران بیان کرد: بسیاری در کشور جنگ روانی راه انداخته اند که همه امور کشور وابسته به این مذاکرات است و اگر این مذاکرات به جمع بندی نرسد مشکلات کشور بیشتر خواهد شد و نظام به لبه پرتگاه خواهد رفت. اما این کذب محض است و کسانی که در حال پخش این شایعات هستند، بی تردید کذابند.

وی اظهار کرد: بیشترین پیشرفت و توسعه نظام جمهوری اسلامی در شرایط تحریم شکل گرفته است و با روحیه جهادی توانستیم امروز به بسیاری از رتبه های برتر جهانی دست یابیم زیرا توکل ما همیشه به خدا بوده نه به دستان کدخدا!

فرساد گره زدن همه امور کشور به مذاکرات را خیانت به مردم دانست و اقزود: رهبر معظم انقلاب همیشه توصیه به اقتصاد مردم محور و متکی به داخل داشته اند و فرموده اند که راه حل مشکلات کشور در ژنو و لوزان نیست بلکه باید راه حل آن را در درون کشور یافت چرا که هیچ کشوری در جهان صنعت و اقتصادش با نگاه به سایر کشورها توسعه نیافته و قدرتمند نشده است.

وی تصریح کرد: حالا که در روزهای پایانی مذاکرات قرار داریم باید تاکید کنم که همه دلسوزان نظام امید دارند با توکل به خدا با حفظ عزت و منافع ملت ایران به توافقی خوب دست یابیم اما اگر عزیزان ما در این جبهه دیپلماسی موفق به جمع کردن مذاکرات نشدند هم تجربه ای بسیار بزرگ کسب کرده ایم.

فرساد ادامه داد: عزیزان ما تلاش خود را به هر نحوی که بوده، کرده اند اما به گفته رهبر معظم انقلاب طرف مقابل طرفی زیاده خواه، بد عهد و خدعه گر است و ما تجربه عظیمی کسب خواهیم کرد به بهایی بسیار گران که نگاهمان به دستان غرب و شرق نباشد و از درون فعالیت ها را آغاز کنیم.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق اذعان داشت: باید به شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بازگردیم تا همه مشکلات اقتصادی نظام و سایر حوزه ها با همت نیروهای داخلی و توکل بخدا حل شود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره 175 شهید دست بسته غواص عنوان کرد: در دفاع مقدس نیروها و رزمندگان ما ثابت کردند که می شود از سخت ترین معابر با خود باوری و توکل به خدا عبور کرد. بی تردید وضعیت امروز ما بدتر از دیروز نیست. دیروز جهانی روبروی ما بود و ما روبروی همه جهان در دفاع مقدس ایستادیم و هیچ کشوری از ما حمایت نکرد. اما امروز الحمدلله در منطقه و جهان همپیمانان قدرتمندی داریم که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

فرساد یادآور شد: این روزها بسیاری می خواهند به زور توافق را به صلح حسنی تشبیه کنند، اما گمان نمی کنم قرار باشد ما با آمریکا صلح کنیم و اصلا بتوانیم صلح کنیم زیرا مشکل ما با ایالات متحده بحث تحریم ها نیست بلکه بحث سیاست های کثیف و قلدرمعابانه غرب در جهان است. این افراد باید واقع بینانه تر نسبت به مسائل نگاه کنند و بدانند که صلح حسنی، جنگ حسینی دارد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه