بیان رشادت‌های رزمندگان مقابله با جنگ نرم است

زرین نامه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان گفت: بیان رشادت‌های رزمندگان هشت دفاع مقدس مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

به گزارش زرین نامه به نقل از فارس، سیدابوالحسن میرکریمی صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش رزمندگان عملیات والفجر هشت در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: برای گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین تجلیل از عزیزانی که در جشنواره خاطره‌نویسی و عکاسی شرکت کردند تصمیم گرفته شد تا مراسم جند منظوره‌ای را امروز در گرگان با حضور رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس برگزار کنیم.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری چنین مراسماتی باعث یادآوری روزهای شیرین ایثار و از خودگذشتگی دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب می‌شود تا هر روز آن دلاوری‌ها زنده‌تر و برای نسل جوان قابل فهم‌تر و ملموس‌تر باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان گفت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش بیان خاطرات رزمندگان و فرزندشان است تا با جمع آوری این آثار و خاطرات بتوانیم آنها را به صورت کتاب، بروشور و نرم‌افزارهای گوناگون بتوانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم کوچکی را برداشته باشیم.

22 بهمن روز بیعت دوباره با رهبر انقلاب

وی خاطرنشان کرد: برابر تقویم ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های روزهای آتی اداره حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس گلستان حضور در مراسم غبارروبی گلزار شهدا و همچنین راهپیمایی 22 بهمن است.

میرکریمی با اشاره به اهمیت یوم‌الله 22 بهمن از تمام مردم شهیدپرور و ولایی استان گلستان برای شرکت در این راهپیمایی بزرگ و باشکوه دعوت کرد تا با حضور عالی بیعتی دوباره ببندیم با رهبری معظم انقلاب و مشتی محکم بر دهان استکبار بکوبیم و به جهانیان اعلام کنیم تا آخر پای خون شهدا و دستاوردهای انقلاب خواهیم استاد.

همایش رزمندگان عملیات والفجر هشت هم اکنون با حضور جمعی از فرماندهان دفاع مقدس در سالن ولایت اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در حال برگزاری است.