مرحله اول لیگ تیراندازی انتظامی گلستان با معرفی قهرمانان پایان یافت

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان گلستان گفت: مرحله اول لیگ تیراندازی فرماندهی انتظامی استان گلستان، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم دادی‌پوراظهار کرد: مرحله اول لیگ تیراندازی فرماندهی انتظامی استان گلستان ویژه کارکنان پایور به مدت دو روز در میدان تیراندازی فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مسابقات 9 تیم از یگان ویژه، اداره مبارزه با مواد مخدر، مرزبانی، پلیس امنیت عمومی، پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری، حفاظت اطلاعات، پلیس فتا و ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان برگزار شد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو رشته کلاش و تپانچه و به صورت تیمی و انفرادی برگزار شد.

دادی‌پور اضافه کرد: در مجموع تیمی در رشته کلاش که در سه وضعیت برگزار شد، تیم یگان ویژه رتبه اول، پلیس امنیت عمومی رتبه دوم و تیم ستاد فرماندهی انتظامی استان رتبه سوم را کسب کرد.

وی افزود: در بخش انفرادی نیز که در سه وضعیت برگزار شد، استواردوم مهدی آخوندی از تیم یگان ویژه رتبه اول، سروان هادی شاملو از تیم ستاد فرماندهی انتظامی استان رتبه دوم و ستوان‌سوم ابوذر گرزین از تیم یگان ویژه رتبه سوم را از آن خود کرد.

معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در رشته تپانچه (کلت) و در بخش تیمی، تیم حفاظت اطلاعات رتبه اول، تیم یگان ویژه رتبه دوم و تیم مرزبانی استان رتبه سوم را کسب کرد.

دادی‌پور تاکید کرد: در بخش انفرادی نیز ستوان‌یکم مجتبی تبریزی از تیم حفاظت اطلاعات رتبه اول، سروان محمد حقوقی از تیم حفاظت اطلاعات رتبه دوم و ستوان‌یکم مهدی مومنی از تیم مرزبانی استان رتبه سوم را کسب کرد.

وی در پایان ابراز کرد: هدف از اجرای این مسابقه افزایش توانمندی تیراندازی کارکنان، کاهش حوادث و سوانح ناشی از عدم بهره‌برداری از سلاح و مهمات مصرفی، ایجاد ساز و کار مناسب در بهبود روند تیراندازی کارکنان، صرفه‌جویی در مصرف مهمات در ماموریت‌های محوله و هماهنگی در اجرای تیراندازی سالیانه کارکنان با سلاح‌های سازمانی بوده است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه