استاندار گلستان: امروز ایران اسلامی در حال تبدیل شدن به یک اسوه در منطقه است

زرین نامه: استاندار گلستان گفت: ایران در حال تبدیل شدن به یک الگو و اسوه در منطقه است و آغاز این تبدیل از دهه ی فجر، روز قطع تاریخ سیاه، ننگ بار، خفت بار، طغیان طاغوت و تاریکی ها از کشور ایران است.

 

به گزارش خبرنگار زرین نامه، مهندس جواد قناعت در افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان علی آباد کتول، با اشاره به اینکه اسلام روحی جدید در کالبد بشر دمید بیان داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری دهه ی فجر روز عید است زیرا در این روز ایرانیان با طلوع اسلام ناب بر سراسر کشور، عزت و خودباوری فراموش شده ی خود را باز یابند.
وی با بیان اینکه کشور بزرگ ایران با ورود اسلام صاحب عزت و اقتدار شده اظهار داشت: ایران در حال تبدیل شدن به یک الگو و اسوه در منطقه است.
قناعت با یادآوری این موضوع که از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز،دشمنان هر تفکری که برای از هم پاشیدن کشور به ذهنشان خطور کرد را از فعالیت حدود 300 گروهک در کشور، ترور شخصیت ها، بمب گذاری ها، خیانت دولت موقت، تا جنگ تحمیلی و خیانت بنی صدر و جدیدترین آنها که فتنه 88 بود، در ایران پیاده سازی کرده اند، گفت: در هر جای دینا اگر حتی اگر جنگ کوچکی رخ دهد، موجب تزلزل آن دولت و جدا شدن بخشی از کشور برای فرونشاندن جنگ و فتنه خواهد شد، اما کشور ما پس از پیروزی انقلاب با قدرت، اقتدار و اتحاد توانست، کشور را حفظ کرده و با تحمل تمام مشکلات و موانع به اوج برساند. 
استاندار گلستان خاطر نشان کرد: پس از پاشیده شدن بلوک شرق، بلوک غرب به سرکردگی امریکا تصمیم گیرنده نهایی در دنیا بود، اما امروز بلوک جدیدی با محوریت ایران اسلامی در حال ایجاد است که پنجه در پنجه امریکا نهاده و با آن مبارزه می کند.
قناعت بیان داشت: نظام سلطه اعتراف می کند که هژمونی امریکا بهم ریخته و مدیریت منطقه از دست آن ها خارج شده و به دست ایران افتاده است و این نشانه قدرت و اقتدار ایران در منطقه است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه