فرماندار علی آباد کتول: افزایش پروژه های قابل بهره برداری در علی آباد کتول/ 83 پروژه

زرین نامه: فرماندار شهرستان علی آباد کتول گفت: در دهه فجر امسال تعداد 83 پروژه اقتصادی و عمرانی در سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 913 میلیارد ریال، داشتیم که با وجود مشکلات اقتصادی، پروژه های قابل بهره برداری شهرستان نسب به سال های گذشته افزایش یافته و این نشانه ساعی بودن سیستم اداری ما برای کسب موفقیت در علی آباد کتول است.

به گزارش خبرنگار زرین نامه، علی اکبر کی پور در افتتاح متمرکز پروژه های شهرستان علی آباد کتول، با حضور استاندار و دیگر مسئولین استانی، بیان داشت: از این تعداد پروژه و طرح اقتصادی، 44 پروژه عمرانی با اعتبار 862 میلیارد ریال است و 39 پروژه دیگر طرح تولیدی اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 51 میلیارد ریال می باشد.
وی تشریح کرد: تعداد 77 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی اشتغالزا با اعتباری بالغ بر 906 میلیارد افتتاح و عملیات اجرایی 6 پروژه دیگر با اعتبار 7 میلیارد ریال، آغاز می شود.
کی پور در پایان با بیان اینکه برنامه توسعه شهرستان با همکاری دستگاه ها در فرمانداری تهیه و لیست الویت های شهرستان با همکاری صنعت، معدن و تجارت در آماده شده است گفت: تمام مسئولین شهرستانی به تبعیت از دیدگاه مهندس قناعت استاندار گلستان که توجه ویژه ای به سرمایه گذاران دارند، آماده همکاری با سرمایه گذاران و با الویت بیشتر سرمایه گذاران شهرستانی هستیم.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه