نشست شاعران انجمن "قلم زرین" با رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول+ تصاویر

نشست صمیمی انجمن شعر قلم زرین با ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آباد کتول و رسانه ملی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ حسن دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی آبادکتول در این نشست که به مناسبت ماه مبارک رمضان و بزرگداشت شخصیت والای امام علی (ع) برگزار شد، گفت: شخصیت والای مولای متقییان حضرت علی (ع) دریای بیکرانی از اخلاق و فضایل انسانی است که هر شخصی را مجذوب و شیفته خود می سازد.

وی اظهار کرد: انسان بر اساس ظرفیت و توانایی خود می تواند از این گنجینه الهی و قرآن ناطق و وجود نازنین امام علی (ع) بهره بگیرد و شاعران نیز در صورت اتصال با این معدن عشق و کمال و معرفت می توانند نغمه های معنوی و جذابیت و رسا بودن شعرو سروده خود را به تشبیهات زیبا مزین کنند و بر زندگی خود و دیگران تآثیرات مثبت داشته باشند.

دیلم با اشاره به شعر با شعر "علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را..." شهریار خاطرنشان کرد: در تاریخ شاعران زیادی همچون زنده یاد مرحوم استاد شهریار که داشتیم که با چنگ زدن به دامن اهل بیت (ع) در تاریخ ماندگار شدند.

در ادامه شاعران انجمن قلم زرین نیز به بیان نظرات خود در این باره پرداخته و سروده های خود در وصف حضرت علی (ع) خواندند که این برنامه به طور مستقیم از شبکه سبز گلستان پخش شد.

SHERR 2.JPG - 97.30 کیلو بایت

 

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه