جامعه اسلامی نباید با فرهنگ عفاف و حجاب بیگانه باشد

ما در کشوری زندگی می کنیم که رنگ و بوی خدا در آن موج می زند و زنان و مردان این سرزمین با عطر و بوی حسینی خو گرفته اند و عفت و حجاب زنان اسلامی زبانزد خاص و عام است و بوی فاطمی میدهد از چنین جامعه ای انتظار نیست که با فرهنگ عفاف و حجاب بیگانه باشد.

به گزارش زرین نامه به نقل از پاسرو، مردان ایران اسلامی شهامت و غیرت خود را از امام علی(ع) آموخته اند و سرمشق زنان این سرزمین فاطمه زهرا(س) است وقتی چنین الگوی بی بدیلی داریم قطعا از نظر عفاف و حجاب سرآمد تمام ملت ها باشیم.

یکی از برجسته ترین نوع حجاب برای زنان چادر است چادر حکم صدفی است که از مروارید درون خود محافظت می کند همچنین حکم خاری است که از گل زیبای خویش صیانت می کند.

حجاب همواره انسان را از پلیدی و گناه مصون نگاه می دارد و همیشه چشم جهانخواران و دشمنان غاصب به دنبال این بوده که گوهر نایاب عفاف و حجاب را از جامعه اسلامی به غارت ببرند تا این فریضه دینی مورد غفلت واقع شود.

خوشبختانه در کشوری زندگی می کنیم که حفظ حجاب، حفظ دین و شریعت جزو اولویت های اساسی است در حقیقت حفظ حجاب حفظ ناموس، حفظ ارزش ها و حفظ اسلام و دین است.

حجاب مانند نیزه ای است که در چشم آمریکا و اسراییل فرو رفته و تا وقتی که عفت و حجاب خودنمایی کند جای هیچ زشتی و پلیدی وجود ندارد.

عفاف و حجاب باعث پایداری اسلام است همانطور که امام خمینی (ره) فرمودند امام حسین (ع) با خون خود اسلام را زنده کرد و هر یک از زنان و مردان مسلمان باید از تبعیت چنین الگوهایی نسبت به حفظ عفاف و حجاب همت گمارند.

کشوری که با خون هزاران شهید به ثمر نشسته و اکنون به شجره طیبه و قدرتمندی تبدیل شده است باید توسط نسل های پرورش یافته همین انقلاب مدیریت شود تا خاری بر چشم دشمنان شده و حربه های آنان را خنثی کند.

گرچه آسیب های زیادی حجاب و عفاف اسلامی را تهدید می کند و انگشت اشاره تمامی انتظارات به سمت متولیان فرهنگی دوخته شده است هرچند این دستگاه ها وظیفه دو چندانی نسبت به سایر افراد در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دارند اما هرگز نباید فراموش کنیم این فریضه دینی بر یکایک مسلمانان واجب است مبادا از تکلیف خود سرپیچی کنیم اگر چنین شود باید منتظر عذاب الهی باشیم.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه