همراهی مردم با پلیس رکن مهم ایجاد امنیت پایدار در جامعه است

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: همراهی مردم با پلیس رکن مهم ایجاد امنیت پایدار در جامعه است.

به گزارش زرین نامه؛ سردار سیدمحمود میرفیضی عصر امروز در جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان انتظامی استان گلستان، اظهار کرد: چگونگی برخورد با مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در ایجاد امنیت به گونه‌ای عمل کنیم که احساس امنیت را در جامعه بالا ببریم.

وی ادامه داد: رفتارهای نامطلوب در برخورد با اقشار مختلف جامعه نه تنها احساس امنیت را مختل می‌کند بلکه آسیب‌های روحی و روانی منفی را در ذهن افراد ایجاد می‌کند.

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: احترام به حقوق شهروندان و همچنین خدمت صادقانه همراه با رفتاری مهربان اما با اقتدار، در جلب و افزایش مشارکت مردمی برای تولید امنیت و همکاری بیش از پیش مردم با پلیس، تاثیر بسیار مطلوبی را خواهد داشت.

میرفیضی با اشاره به اینکه پلیس جامعه اسلامی باید تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کارش داشته باشد گفت: رسیدگی به امورات و مشکلات مردم از اولویت‌های برنامه‌های پلیس گلستان است.

همراهی مردم با پلیس ضلع مهم ایجاد امنیت پایدار

میرفیضی بیان کرد: تعامل با مردم و رسیدگی به دغدغه‌های آنها باعث افزایش اعتماد مردم به پلیس و در نتیجه ایجاد امنیت اجتماعی خواهد شد.

وی گفت: پلیس خود را خادم مردم می‌داند و در این راه باید با اقدامات شایسته قدردان ولی‌نعمتان خود یعنی مردم باشیم.

فرمانده انتظامی استان گلستان با اشاره به اقدامات شبانه‌روزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه تصریح کرد: اقدامات انتظامی و پلیسی بخشی از ملزومات ایجاد امنیت و از بین بردن معضلات اجتماعی است و بخش دیگر آن همراهی مردم در این راه است.

میرفیضی تاکید کرد: اگر مردم با پلیس همراهی و همکاری نکنند، پلیس نمی‌تواند در بسیاری از ماموریت‌ها موفق باشد.

وی گفت: همکاری مردم با پلیس بخش مهمی از تولید امنیت در جامعه را شامل می‌شود و اگر این همراهی بیش از گذشته ادامه یابد شاهد امنیت اجتماعی مطلوب و پایدار خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان گلستان بیان کرد: رعایت قوانین و مقررات و در تمام زمینه‌های انتظامی و ترافیکی، مراقبت از فرزندان برای پیشگیری از گرفتار شدن در آسیب‌های اجتماعی و حتی انجام مشاوره با پلیس در زمینه‌های مختلف اجتماعی، نقش مهم و موثری را در کاهش جرم و آسیب را خواهد داشت.

میرفیضی در پایان گفت: اگر هر شهروند پلیس خود باشد بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود و به نوعی یک پیشگیری اجتماعی ایجاد می‌شود./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه