کرسی های تلاوت نور در علی آبادکتول+ تصاویر

مسئول برگزاری کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن کریم گفت: این کرسی ها به میزبانی جبهه فعالان قرآنی استان گلستان از 20 تیرماه آغاز شده و تا 25 این ماه در مصلی شهرستان علی آباد کتول ادامه دارد.

علی اصغر زنگانه در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: در هر شب از برگزاری این برنامه تعدادی از قاریان ارزشمند شهرستانی، استانی و کشوری به تلاوت آیات نور می پردازند و شرکت کنندکان نیز در قرائت با این قاریان همراهی می کنند.

وی اظهار کرد: در پایان هر تلاوت یکی از مفسرین بزرگوار از جمله حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه علی آبادکتول، حجت الاسلام والمسلمین حکیمی از اساتید قرآن کریم و ... به تفسیر آیه های نور پرداخته و نکات کلیدی درباره آیات تلاوت شده را با هدف آگاهی بیشتر برای حاضران تشریح می کند.

زنگانه تصریح کرد: به پاس ایثار و دلاوری های شهدا برای حفظ میهن اسلامیمان، در پایان برنامه هرشب مردم با ختم صلوات، ثوابی از این قرائت ها را به روح جمیع شهدا و اموات مومنین به ویژه یکی از سرداران شهید شهرستان تقدیم می کنند.

وی خاطر نشان کرد: کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم ان شالله با کمک همشهریان قرآن دوست و مراکز قرآنی در طول سال به طور هفتگی ادامه خواهد داشت.

مسئول برگزاری کرسی های تلاوت و تفسیر قرآن کریم درپایان گفت: از کلیه خیرین بزرگوار دعوت می شود برای تعظیم شعائر الهی نسبت به مساعدت های فکری و مالی دریغ نفرمایند. در این زمینه شماره حساب بانک ملی 110228236006 و سامانه پیامکی 5000296800 جهت حمایت از برنامه ضیافت نور و کرسی تلاوت قرآن کریم شهرستان اعلام می شود.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه