جام شهدای غواص به میزبانی علی آبادکتول+ عکس

شانزدهمین دوره مسابقات دوستانه کشتی فرنگی بسیجیان با عنوان "جام شهدای غواص" با حضور ورزشکارانی از 5 شهر استان گلستان به میزبانی علی آبادکتول برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ این دوره از مسابقات کشتی فرنگی بسیجیان با حضور ورزشکاران بسیجی از شهرهای کردکوی، مینودشت، خان ببین، نوده ملک و متولیان ورزشی و هیئت کشتی علی آبادکتول به میزبانی ناحیه مقاومت سپاه پاسداران، پایگاه مقاومت بسیج روح الله و کانون فرهنگی باب الرضا (ع) این شهرستان در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مجتمع فرهنگی ورزشی تختی برگزار شد.

در این مسابقات تیم علی آبادکتول با کسب 5 مدال طلا و 4 نقره مقام اول، کردکوی با 3 طلا و 5 نقره مقام دوم، خان ببین با 3 طلا و 2 نقره مقام سوم، مینودشت با 3 طلا و 2 نقره مقام چهارم و نوده ملک با 2 طلا و 3 نقره مقام پنجم این مسابقات را کسب کرد.

همچنین در رده نونهالان احمدرضا ترابی در وزن 59 کیلوگرم و سید علی الدین حسینی در وزن 73 کیلوگرم نفرات برتر این مسابقات بودند.

در رده نوجوانان نیز علیرضا علی یاری در وزن 85 کیلوگرم و در رده جوانان محمدرضا شکری در وزن 66 کیلوگرم و محمد زارعین در وزن 84 کیلوگرم مقام های نخست را کسب کردند.

امیرحسین خمر در وزن 30 کیلوگرم، ابوالفضل لب زن در وزن 32 کیلوگرم، محمد قربان زاده در وزن 53 کیلوگرم و علی خرمشادی در وزن 66 کیلوگرم نیز نفرات دوم رده سنی نونهالان این مسابقات را تشکیل دادند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه