چشم ما روشن ! پای نمادهای شیطانی به شهر علی آباد کتول هم باز شد

زرین نامه: در این نوشته سعی شده است به اختصار، غفلت و بی بصیرتی برخی مسئولین مربوطه علی آباد کتول به صورت کلی مورد برسی قرار داده شود .

 

معمای استفاده از نماد ماسونی چشم شیطان درخیابان اصلی شهر ، معابر ، کوچه ها و پل ها چیست ؟

فراماسونری و شیطان‌پرستی چیست؟

شیطان‌پرستی یک تفکر ضد توحیدی است که هواداران آن، شیطان را یک طرح و الگوی اصلی و پیش از عالم هستی می‌دانند.

در کنار مکتب شیطان‌پرستی، نحله منحرف دیگری به نام « فراماسونری» وجود دارد. نابودی تمام مظاهر توحید و یکتاپرستی در جهان، به دست گرفتن حکومت و قدرت در تمام کشورها‌ی جهان از طریق شبکه گسترده ماسونی در تمام ممالک دنیا و تخریب مسجد‌الاقصی و کشف معبد سلیمان و بازسازی آن در ابتدای قرن 21 از جمله اهدافی است که فراماسونری‌ها برای خود تعریف کرده‌اند. صهیونیست‌ها و کشور انگلیس از گردانندگان اصلی جریانات فراماسونری هستند.

یکی از نمادهایی که در فراماسونری کاربرد فراوان دارد، علامت و نماد «چشم جهان‌بین» است که به صورت یک هرم و چشم در رأس آن است؛ این نماد مربوط یکی از خدایان مصر باستان بوده است و روی دلار امریکا هم وجود دارد.

این شکل در معماری به صورت هرم با رأس جدا یا هرم با رأس نورانی نشان داده می‌شود. برای رفع چنین پدیده ناهنجار آموزش در دانشگاه‌هاو در رشته های عمران و معماری باید بر اساس اصول و ارزش‌های اسلامی ایرانی باشد.

وجود علوم غربی در دانشگاه‌های فنی کشور باعث ورود نمادهای غربی آمیخته با اعتقادات مکاتب انحرافی به کشور می‌شود. کشورهای غربی با صادر کردن علوم خود به سایر کشورها از نمادهای معماری و مهندسی استفاده می‌کنند.

که برای جلوگیری از گسترش نمادهای غیردینی در کشور، مراکز علمی باید با بومی‌سازی علوم و انطباق علم با ارزش‌های اسلامی به مصاف تهاجم بیگانگان بروند. کشور ما دارای معماری غنی اسلامی و ایرانی است که با استفاده صحیح از آن نیازی به معماری و نمادسازی غربی نیست. مسئولان شهری با افزایش نظارت بر واحدهای اجرایی پروژه‌ها می‌توانند از وقوع چنین اتفاق‌هایی جلوگیری کنند. استفاده از معماری بومی راه را برای ورود فرهنگ غربی از طریق نمادها و معماری می‌بندد.

این در حالی است که بی‌توجهی مسئولان به سازه‌های شهری باعث زیر پا گذاشته شدن معیارهای اسلامی در ساختمان‌ها، معابر و مکانهای عمومی شده است. با توجه به اهمیت دین در فرهنگ ما تمام مکانها و فضاها باید دارای نمادهایی باشند که مردم را به یاد خدا بیندازد نه شیطان.

یکی از اهداف استکبار جهانی نفوذ به تمدن کشور از طریق انتقال فرهنگ غربی است تا از این طریق مردم از آموزه‌های دینی دور شوند. نفوذ فرهنگ بیگانه در سازه‌های شهری یکی از نشانه‌های تهاجم فرهنگی است.

از سوی دیگر نبود انسجام در تصمیم‌گیری مسئولان فرهنگی در مقابله با این تهاجم دلیل رسوخ نمادهای منحط غربی در سازه‌های شهری ماست.

با توجه به اعتقاد دستگاه‌ها بر انطباق ابعاد زندگی اجتماعی بر پایه ارزش‌های فرهنگی، به دلیل نبود این انسجام و سپردن امور به افراد غیر مسئول این هدف محقق نشده و صدمات جبران ناپذیری بر پیکره جامعه اسلامی وارد می‌سازد.

مسئولان با انسجام تصمیم‌گیری و به کار بردن نخبگان فرهنگی در امور می‌توانند از بروز مجدد این اتفاق‌های تأسف برانگیز جلوگیری کنند.

چندی پیش رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه ای (مد ظله العالی )در اجلاس نماز فرمودند :

" نشانه های اسلامی باید واضع و آشکار باشد . کما اینکه در مهندسی های ما باید نشانه های اسلامی آشکار باشد صهیونیستها هر نقطه ی دنیا که خواستند یگ ساختمان بسازد آن علامت نحس ستاره داوود را سعی کردند یکجوری رویش تثبیت کنند. کار سیاسی شان اینجوری است. ما مسلمان ها نشانه های اسلامی و مهندسی اسلامی را باید در همه کارهایمان از جمله در باب مهندسی بایستی مراعات کنیم. ولی با این وجود با مشاهده تصاویر به این نتیجه خواهید رسید که متاسفانه در میان مسئولین شهر هستند کسانی که در غفلت به سر میبرند و اجازه می دهند در شهری که دارای 6 سردار شهید و453 شهید بزرگوار و 17 شهید گمنام است اینگونه از نماد شیطانی استفاده شود ."

نویسنده: عمار

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه