زیرساخت‌های اجرای طرح پیمایش ناوگان عمومی در گلستان فراهم شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان گفت: هم‌اکنون با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته همه زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی در جایگاه‌های سوخت استان گلستان مهیا شده است.

به گزارش زرین نامه؛ امیر بنی‌کریمی ظهر امروز در جلسه طرح تخصیص سوخت ناوگان عمومی نفت گازسوز براساس پیمایش اظهار داشت: با توجه به ابلاغ هیئت دولت از بهمن ماه سال گذشته تاکنون، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و اکنون همه زیرساخت های لازم برای اجرای طرح پیمایش ناوگان حمل و نقل عمومی در جایگاه‌های سوخت استان گلستان مهیا شده است.

وی افزود: همه امکانات و تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری در 33 جایگاه سوخت دیزلی نفت گاز استان گلستان مهیا شده و استان گلستان آماده اجرای طرح پیمایش سوخت در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان گلستان تصریح کرد: هم اکنون از یک میلیون 200 هزار لیتر مصرف سوخت نفت وگاز استان گلستان 600 هزار لیتر روزانه در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و باربری مصرف می‌شود.

بنی‌کریمی افزود: پیش بینی می‌شود با توجه به اهداف این طرح، با اجرای طرح پیمایش این میزان به روزانه 450 هزار لیتر کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح در راستای منافع کشور است، اظهار داشت: سامانه هوشمند دوم سوخت در استان گلستان آماده اجراست.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان هم در این جلسه گفت: در آستانه اجرای طرح پیمایش سوخت در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی، اطلاع رسانی لازم و هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی و تشکل های مرتبط انجام شده است.

مهدی میقانی افزود: در استان گلستان نزدیک به 2 هزار ناوگان نفت گازسوز در بخش مسافربری و 9 هزار و 500 ناوگان در بخش باری براساس این طرح فعالیت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در این طرح براساس میزان پیشمایش و عملکرد ناوگان به آن‌ها سوخت داده می‌شود و ملاک سنجش و پیمایش اسناد حمل و نقل مانند صورت وضعیت و بارنامه است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان به رانندگان ناوگان حمل ونقل عمومی توصیه کرد که برای دریافت میزان سوخت مورد نیاز برای دریافت بارنامه و صورت وضعیت برای جابجایی هرگونه بار و مسافر اقدام کنند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه