ساماندهی 1600 معلم در 223 مدرسه علی آبادکتول

مدیرآموزش و پرورش علی آبادکتول از اجرای بیش از 80 درصد پرورژه مهر در این شهرستان خبر داد و گفت: یک هزار و 600 معلم نیز در راستای اجرای این پروژه در 223 مدرسه علی آبادکتول ساماندهی شدند.

به گزارش زرین نامه؛ رئیس آموزش و پرورش نیز در چهارمين جلسه شورای آموزش و پرورش علی آبادکتول که با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: ستاد و كارگروه‌ های 6 گانه پروژه مهر پروژه مهر94 تشکیل شده است، ما در این پروژه نیروی انسانی را به گونه ای در مدارس ساماندهی کرده ایم که کمترین آسیب را داشته باشیم. 

وی با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت مدارس برای تربیت و آموزش بهتر دانش آموزان اظهار کرد: رويكردها و سياست های ابلاغی وزارت آموزش و پرورش برای ارتقاء کیفیت آموزشی، توجه ویژه ای به ساماندهی نيروی انسانی دارد. 

آمادگی 223 مدرسه برای تحصیل دانش آموزان علی آبادی

علمشاهی تصریح کرد: در ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان علی آبادکتول برنامه ریزی های لازم جهت ایجاد آمادگی تحصیل ۲۲ هزار دانش آموز در ۲۲۳ مدرسه این شهرستان انجام شده است.

وی از تدوین بیش از 80 درصد برنامه های مورد پروژه مهر در شهرستان علی آبادکتول خبر داد و اذعان داشت: هدف از اجرای پروژه مهر ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های آموزش و پرورش، برنامه ریزی و فراهم کردن زمینه های لازم برای بازگشایی مدارس در اول مهرماه است. 

علمشاهی افزود: پروژه مهر نماد مدیریت و بهره وری در جهت ساماندهی، ارزیابی و فعالیت نیروها است که در راستای اصلاح فعالیت ها و حرکت به سمت و سوی شایسته تر تلاش می کند.

دبیر شورای آموزش و پرورش علی آبادکتول یادآور شد: محورهای برنامه ریزی در ستاد پروژه مهر این شهرستان بیشتر در زمینه سازماندهی نیروها، انتصابات، تعمیر و تجهیز مدارس، ارزیابی و نظارت و توجیه و تبلیغ در زمینه بهره وری بیشتر است.

ساماندهی 1600 معلم در دوره های مختلف تحصیلی

علمشاهی با اشاره به فعالیت های آموزش و پرورش علی آبادکتول در سال جاری اعلام کرد: ساماندهی یک هزار و 600 نفر از معلمین در دوره های تحصیلی متوسطه اول و متوسطه دوم، اجرای طرح فرهنگی بهسازی دانشجویی در 9 مدرسه روستایی، بهسازی و اجرای طرح هجرت در 20 مدرسه از دیگر فعالیت های این مدیریت در سال 94 است.

تدارک اسکان مسافران در 11 مدرسه علی آبادکتول

مدیر آموزش و پرورش علی آباد کتول همچنین با اشاره به اسكان مسافرين در تابستان 94 افزود: 8 مدرسه در شهرهای علی ‌آبادكتول و فاضل ‌آباد و 3 مدرسه ييلاقی افراتخته، شیرین آباد و سیاه رودبار برای اسكان گردشگران و مسافران تابستانی این شهرستان تدارک دیده ایم.

احمد تجری مفرد رئیس شورای آموزش و پرورش علی آبادکتول نیز در این جلسه اظهار کرد: تلاش همه ی ما باید در جهت افزايش سطح كيفی آموزش و پرورش و تقویت انگیزه مدیران باشد چرا که آموزش و پرورش زيربنای توسعه كشور است.

وی اجرای با کیفیت پروژه مهر را زمینه ساز رشد کیفی مدارس دانست و تصریح کرد: لازم است مسئولين شهرستانی از جمله شهرداری ها، بخشداری ها، شوراهای اسلامی، دهياران و دستگاه های اجرايی برای بازگشايی مدارس و موفقيت پروژه مهر با آموزش و پرورش همکاری کنند. 

تجری همچنین در ادامه با اشار به اعلام نتایج کنکور سراسری 94 برگزاری جشن ويژه تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز در امتحانات نهايی و كنكور سراسری با همكاری دستگاه های اجرايی شهرستان را از مسئولین آموزش و پرورش خواستار شد.

فرماندار علی آبادکتول در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه به فرایند مذاکرات هسته ای کشور با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: موفقيت تيم هسته‌ ای كشورمان در مذاکره با 1+5 موجب اثبات حقانيّت نظام اسلامی شد و اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ استكبار كشيد.

تجری مفرد افزود: اين موفقيت را مرهون رهنمودهای مقام معظم رهبری، تلاش رياست جمهوری، دولت تدبير و اميد و حضور مردم در تمام صحنه ها برای دفاع از كشور می دانیم.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه