توسعه کشور در گروی بهبود فضای کسب و کار است

کارآفرین برتر گفت: توسعه کشور در گروی بهبود فضای کسب و کار است.

به گزارش زرین نامه؛ فرخ قبادی پیش از ظهر امروز در همایش نقش کارآفرینی در توسعه استان گلستان که به مناسبت روز کارآفرینی برگزار شد، اظهار کرد: کارآفرینی مستقیماً می‎تواند رشد اقتصادی را در کشور افزایش دهد.
وی تصریح کرد: کارآفرینان نه تنها کسب و کار ایجاد می‎کنند بلکه نوآوری، خلاقیت و رقابت را در جامعه افزایش می‎دهند.

کارآفرین برتر و صاحبنظر در حوزه اقتصادی گسترش کارآفرینی را از مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی دانست و افزود: باید گسترش فرهنگ کارآفرینی و تشویق جوانان به کارآفرینی در جامعه شکل بگیرد.

قبادی با بیان اینکه کارآفرین ریسک‌پذیر بوده و از چالش فرار نمی‎کند، اضافه کرد: کارآفرین به دنبال این است که با موفقیت در کار جایگاه خود را اثبات کند.

وی تجاری‌سازی یک کار را نقش کارآفرین دانست و گفت: کارآفرینی را تا حدودی می‎توان آموزش داد.

کارآفرین برتر و صاحبنظر در حوزه اقتصادی خاطرنشان کرد: دولت‎ها باید فعالیت‎های کارآفرینان را تسهیل کنند و فضای کسب و کار را بهبود دهند.

قبادی با بیان اینکه همه کارآفرینان موفق نیستند، افزود: وقتی فضای کسب و کار نامساعد باشد همه به دنبال کار بی‎دردسر خواهند بود.

وی مهم‌ترین اقدام برای توسعه یافتن کشور را بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد.

این کارآفرین برتر با بیان اینکه برای تاسیس یک شرکت نیاز نیست سرمایه‎گذار خارجی 6 ماه منتظر بماند، گفت: ایران برای تبدیل شدن به کشوری توسعه یافته چیزی کم ندارد و مهم‌ترین عامل برای توسعه بهبود فضای کسب و کار است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه