آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس گلستان / برخورد جدی با برهم زنندگان آسایش مردم لب سواحل

رئیس پلیس گلستان با اشاره به اجرای طرح دریا و امنیت تفرجگاه‎ها و سواحل تصریح کرد: طرح دریا یک طرح مردمی است و در این طرح، پلیس با هرآنچه آسایش و آرامش مردم و مسافران را به خطر بیاندازد، برخورد می‎کند.

به گزارش زرین نامه؛ سردار سید محمود میرفیضی با تاکید بر اینکه آسایش و آرامش مردم خط قرمز پلیس گلستان است، گفت: امنیت سواحل، تفرجگاه‎ها و مراکز گردشگری به دلیل حضور مسافران در این فصل از سال، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی متذکر شد: ایجاد شرایط نظم و امنیت در سواحل و تفرجگاه‎های استان، زمینه‎ای برای پیشرفت استان در حوزه گردشگری و استفاده از این ظرفیت بزرگ استان گلستان است.

رئیس پلیس گلستان اظهار کرد: زمانی که مردم، پلیس را در برقراری نظم و امنیت همانند گذشته پرتلاش ببینند، خود آنها برای کمک به پلیس اشتیاق بیشتری خواهند داشت.

میرفیضی بیان کرد: تکریم ارباب رجوع و توجه به حقوق شهروندی از مسائل مهمی است که نیروی پلیس در انجام شماموریت‎ها باید به آن توجه کند.
وی ادامه داد: برنامه‎ریزی‎های یگان‎های مختلف در طرح تابستانه به گونه‎ای باشد که در ایام سفر، مردم حضور پلیس را در کنار افزایش احساس امنیت داشته باشند.

رئیس پلیس گلستان خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به پلیس باعث جلب مشارکت‎های مردمی در تامین امنیت خواهد شد که یکی از این همراهی‎ها، رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‎ها و پیام‎های پلیسی است.

میرفیضی تاکید کرد: پلیس اقتدار و ابزار قانونی خود را برای اندک افراد متخلف و مجرم به کار می‎گیرد و در برابر افراد و شهروندان قانونمند، با رافت و نگاه مهربانانه برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پلیس خادم مردم است و اجرای طرح‎های مختلف نیز برای فراهم کردن بستری مناسب برای خلق نظم و امنیت در جامعه است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه