کشف 62 کیلوگرم مواد مخدر در گلستان

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از کشف 62 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه علی‌اکبر جاویدان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: روزهای گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در راستای رصد فعالیت قاچاقچیان، متوجه فعالیت‎های مختلف برای ورود مواد مخدر به استان شدند.

وی ادامه داد: در این راستا، ماموران با اقدامات شبانه‎روزی، تلاش خود را برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان آغاز کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در نهایت ماموران متوجه شدند که مقدار قابل توجهی مواد مخدر قرار است که از طریق مبادی اصلی وارد استان شود.

جاویدان تاکید کرد: در نهایت ماموران موفق شدند بامداد امروز خودروی کامیون بنز که حامل مواد مخدر بوده را در ورودی شهرستان گرگان شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند در بازرسی از این کامیون، میزان 62 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه‎ای در قمست بار خودرو جاسازی شده بود را کشف کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: این کامیون همچنین حامل بار کالاهای تجاری بوده و این میزان مواد مخدر نیز در بین بار جاسازی شده بوده است.

جاویدان گفت: در این عملیات یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین بر همراهی و همکاری مردم با پلیس در جهت ایجاد امنیت پایدار در جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس به تنهایی نمی‎تواند در برقراری نظم و امنیت موفق باشد و اگر در این راه کمک‎ها و همراهی مردمی وجود نداشته باشد شاهد امنیت مطلوبی در جامعه نخواهیم بود.

جاویدان در پایان ابراز کرد: تقاضای پلیس از مردم این است که در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه موضوع مشکوک، جرم و یا آسیب اجتماعی، موضوع را بلافاصله با تلفن 110 در میان بگذارند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه