15 پروژه عمرانی با حضور وزیر کار در گلستان کلنگ‎زنی می‎شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان از افتتاح و کلنگ‎زنی 15 پروژه عمرانی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش زرین نامه؛ امرالله عباسی در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 12 و 13 مردادماه جاری در سفری دو روزه به منظور افتتاح و کلنگ‎زنی 15 پروژه و همچنین بازدید از پیشرفت فیزیکی دو پروژه عمرانی به استان گلستان سفر می‎کند.

وی تصریح کرد: افتتاح 11 پروژه عمرانی در شهرستان‎های گرگان، کردکوی، علی‌آبادکتول و گنبدکاووس و آغاز عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی در شهرستان‎های بندرگز، آزادشهر، کلاله و مینودشت با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان در خصوص برنامه‎های وزیر در روز دوشنبه 12 مردادماه جاری در استان افزود: پس از استقبال از مقام عالی وزارت در فرودگاه گرگان به سمت گلزار شهدا به منظور میثاق با شهیدان خواهیم رفت.

عباسی اضافه کرد: افتتاح مجموعه ورزشی کارگران در روستای ایلوار شهرستان کردکوی، آغاز عملیات اجرایی مرکز درمانی در شهرستان بندرگز، افتتاح مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی شمال کشور و بازدید از ساختمان در حال احداث اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سایت اداری استان از جمله برنامه‎های حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گلستان است.

وی نشست با روسای ادارات شهرستانی دستگاه‎های اجرایی شورای هماهنگی و جلسه با مدیران‌کل شورای هماهنگی در مرکز شماره دو فنی و حرفه‎ای گرگان را از دیگر برنامه‎های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان برشمرد و ادامه داد: وزیر پس از این برنامه‎ها برای گفت‎وگوی ویژه خبری در صدا و سیمای مرکز گلستان حضور پیدا خواهد کرد.

عباسی در خصوص برنامه‎های روز دوم سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: حضور در جلسه شورای اداری استان گلستان، نشست با افراد مؤثر استان در بخش اقتصادی، افتتاح مرکز معلولان جسمی حرکتی در علی‎آبادکتول و بازدید از مرکز فنی و حرفه‎ای نی‎تپه شهرستان رامیان از جمله برنامه‎های مقام عالی وزارت است.

وی مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز درمانی در شهرستان آزادشهر، افتتاح متمرکز هشت مرکز معلولان بهزیستی در شهرستان گنبدکاووس، آغاز عملیات اجرایی دو مرکز درمانی به صورت متمرکز در شهرستان‎های کلاله و مینودشت و در نهایت مراسم بدرقه از فرودگاه گرگان پایان‎بخش سفر دو روزه ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان گلستان است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه