«شهدای غواص» فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان زنده می‎کنند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان، ورود شهدای غواص و خط‎شکن را به خطه شهیدپرور و ولایت‌مدار این استان به فال نیک گرفت و گفت: «شهدای غواص»، فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان زنده می‎کنند.

به گزارش زرین نامه؛ خدیجه شکی اظهار کرد: همه شهدا از جمله شهدای غواص ذخایر ارزشمندی بودند که تداوم مسیر انقلاب را برای ما هموارتر و فرهنگ ایثار و شهادت را در نسل جوان ترویج می‎کنند.

وی با اشاره به اینکه جامعه نیاز به الگوسازی دارد، تصریح کرد: شهدای غواص از جمله مخلص‎ترین و شجاع‎ترین انسان‎های روی زمین بودند که برای جامعه اسلامی الگوی خوبی قلمداد می‎شوند.

غواصان خط‎شکن با انتخاب مسیر شهادت، به لقاءالله شتافتند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان افزود: شهدای غواص خالصانه و برای دفاع از انقلاب اسلامی دل به دریا زندند و پرنامی خود را در گمنامی جستند و پیام‌شان این بود که برای رسیدن به لقاءالله باید با ظلم مبارزه کرد.

شکی با بیان اینکه شهید زیباترین زخم بر پیکره هستی است، گفت: با زبان و قلم نمی‎توان شخصیت شهید را معنا کرد، باید واقعیت‎ها را لمس کنیم، آنها با انتخاب مسیر شهادت، سختی دوری از خانواده، دل کندن از مادیات و دوری از رخوت و سستی، گام در مسیر شهادت برای رسیدن به لقاءالله گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه وجود شهدای غواص در منطقه گلستان یک فرصت ارزشمند است، اظهار کرد: باید این فرصت‎ها را مغتنم شمرد و سیره زندگی آنان را سرلوحه کار قرار داد.

خون پاک شهیدان، نسل جوان را بیدار می‎کند

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه هیچ‎چیز ماندگارتر از راه شهدا که با نیت پاک از انقلاب اسلامی دفاع کردند نیست، گفت: خون پاک این شهیدان نسل جوان را بیدار می‎کند، شهدا مانند شمعی سوختند تا روشنایی ببخشند و به فرموده مقام معظم رهبری شهدا مثل آیه‎های قرآن مقدس هستند که باید در ادامه راه‌شان ثابت قدم بمانیم.

شکی بیان داشت: جوانان اگر به این معرفت برسند که آرزوی لقاءالله داشته باشند یقینا سطح مشکلات جامعه اسلامی بسیار اندک خواهد بود./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه