همه دستگاه‌ها‌ مکلف به همکاری با ستاد انتخابات گلستان هستند

‌رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: همه دستگاه‌های اداری و اجرایی مکلّف به هرگونه همکاری با ستاد انتخابات استان هستند.

به گزارش زرین نامه؛ "علی اصغر طهماسبی" در ششمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: طبق بخشنامه وزارت کشور مبنی بر بکارگیری نیروهای مجرب در ستاد انتخابات استان و شهرستانها، دستگاه های اداری و اجرایی مکلفند هر نیرو و امکانی که در راستای برگزاری انتخابات، توسط ستاد انتخابات استان و شهرستا‌ن‌ها درخواست می‌شود، بدون هیچ قید و شرطی تا پایان زمان انتخابات، در اختیار آنها قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله جلسات ستاد انتخابات استان به لحاظ کیفی و کمی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و به گواه ستاد انتخابات کشور ما جزء چهار استان برتر کشور از حیث ساماندهی، تعداد و برگزاری منظم جلسات، همچنین کیفیت مصوبات قرار داریم که به همه اعضای ستاد و دبیرخانه انتخابات استان دست مریزاد و خدا قوت می‌گوییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه گفت: شرح وظایف کمیته‌های 7 گانه به آنها ابلاغ شده و بعضاً برخی از این دستورالعمل‌های ابلاغی بومی سازی شده است.

طهماسبی با بیان اینکه کمیته‌ها باید تمامی نیازمندی‌های خود را احصاء کرده و در اختیار دبیرخانه ستاد قرار دهند، افزود: باید از تمام ظرفیت‌های موجود در استان و امکانات دستگاه‌های دولتی برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور استفاده کنیم.

وی در ادامه راه اندازی سامانه جامع انتخابات در استان و شهرستانها و همچنین راه اندازی شبکه پیام به منظور اطلاع رسانی سریع ابلاغیه‌ها و دستو‌العمل‌های ستاد انتخابات کشور، به مسئولین کمیته‌ها و فرمانداران را از جمله اقدامات مهم ستاد انتخابات استان برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: مردم پس از توافق هسته‌ای صورت گرفته به لحاظ روحی و روانی به یک امید، نشاط و آرامش نسبی رسیده‌اند و به گواه مسئولین کشوری قریب به 86 درصد جمعیت کشور از توافق بدست آمده راضی و خشنودند.

وی تصریح کرد: امیدی که در دل مردم ایجاد شده بسیار ارزشمند است و اعتقاد داریم کسانی که تریبونی در اختیار دارند و بذر ناامیدی در جامعه می‌کارند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و اظهاراتشان دشمن شاد کن شده است.

طهماسبی در پایان تأکید کرد: اختلافی که امروز پیرو توافق هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5 بین کشورهای استکباری و هم پیمانان منطقه‌ای آنها بوجود آمده و می‌بینیم که رژیم جعلی صهیونیستی بزرگترین مخالف این توافق است، نشاندهنده موفقیت ما در عرصه‌های دیپلماسی است که دشمن را تا این حد عصبانی ساخته است./ ایسنا

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه