حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف است

زرین نامه: ائمه جمعه اهل سنت گلستان با صدور بیانیه هایی اعلام داشتند: کشورهای مختلف جهان ، انقلاب اسلامی ایران را بهترین الگو و هدف برای آرمان های خود انتخاب کرده اند و حضور وحدت آفرین مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف است.

آخوند عبدالباسط نوریزاد و آخوند عبدالکریم جاور، امامان جمعه اهل سنت گنبدکاووس ، با صدور اطلاعیه ای اعلام داشتند: ایام الله دهه فجر یاد‌آور حضور پرشور مردمی است که همه هستی خویش را نثار اسلام عزیز کردند و از خون جوانان خویش درخت اسلام را آبیاری کردند.

آنان در بیانیه ای مشترک ضمن دعوت از مردم شهرستان گنبد برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی22 بهمن اعلام داشته است: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است که باعث شد دست مستکبران از ایران قطع شود و نظامی به میدان آمد که طنین آرمان‌هایش امروز از خاورمیانه تا قلب آمریکا شنیده می‌شود.

آخوند عبدالحی میرزاعلی ، امام جمعه اهل سنت آق قلا نیز با صدور اطلاعیه ای بر حفظ و حراست از مبانی، آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید و از تمامی مردم مومن و انقلابی شهرستان آق قلا برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن دعوت کرد.

وی، در این بیانیه، ایام الله دهه فجر را یادآور تلاش های مردان و زنان بزرگ ایران برای برپایی حکومت اسلامی و برپاداری ارزش‌ها و خوبی‌ها اعلام داشت.

همچنین آخوند حاج محمد عابدی کر، امام جمعه اهل سنت بندر ترکمن نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: ملت ایران در 22 بهمن شکوهمند تر و با صلابت تر از سال قبل در حضوری حماسی و شگفت انگیز عظمت و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهد داد.

وی، در این بیانیه از عموم مردم شهرستان ترکمن بویژه هموطنان اهل سنت خواست تا با حضور پر شور و پر رنگ خود در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شوکت و پشتوانه عظیم نظام جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

آخوند محی الدین احمدی، امام جمعه اهل سنت کلاله نیز با صدور اطلاعیه ای ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر از مردم آگاه و هوشیار استان و خصوصاً مردم شهرستان کلاله دعوت کرد تا یک‌بار دیگر همچون گذشته با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در صحنه‌های راهپیمایی حماسه‌ای دیگر را رقم بزنند.

وی دراین بیانیه تصریح کرده است: در22 بهمن مردم استان گلستان اعم از شیعه و سنی بار دیگر پیام همدلی و وفاداری به آرمانهای امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با رهبر انقلاب را به گوش جهانیان خواهند رساند.

آخوند بهرام گلدی نبوی نژاد ، امام جمعه اهل سنت گمیشان نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام داشت: جشن های پیروزی انقلاب اسلامی درحالی برگزار می‌شود که به لطف خداوند متعال آثار این انقلاب درجهان هویدا گشته و پیام انقلاب اسلامی به قلب تمام آزادی خواهان جهان نفوذ کرده است.

وی ضمن دعوت از مردم شهرستان گمیشان برای حضور پرشور و گسترده درراهپیمایی22بهمن اعلام داشت: امسال راهپیمایی 22 بهمن به فضل الهی و به برکت هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولان، پرشورتر از سال های گذشته خواهد بود و موجب تقویت روحیه ملت های مظلوم جهان و ناامیدی هرچه بیشتر دشمنان و بدخواهان خواهد شد.

همچنین آخوند رجب محمد حنفی، امام جمعه اهل سنت سیمین شهر، آخوند ناصرمحمد قزل، امام جمعه اهل سنت نقطه مرزی قازانقایه، آخوند امانگلدی حنفی، امام جمعه اهل سنت شهر خواجه نفس، آخوند امدادی، امام جمعه اهل سنت انبارالوم، آخوند ابوبکر خوجم لی، امام جمعه اهل سنت نگین شهر و مدیران، مدرسین و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت استان گلستان نیز با صدور اطلاعیه های جداگانه ای اعلام داشتند:

« مردم انقلابی و هوشیار استان گلستان همچون گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی خواهند داشت و بر تداوم تحقق آرمان های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) و شعارهای محوری خود یعنی وحدت ملی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری تاکید خواهند نمود و قدرت، وحدت و همبستگی خود را به رخ دشمنان خواهند کشید. »

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه