روایت مسئول گلستانی و جانباز به جامانده از کربلای 4 از شب عملیات

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن گفت: حال و هوای جنگ، اکنون فقط حسرت و افسوس نرسیدن به قافله شهدا را به دلمان گذاشته است.

به گزارش زرین نامه، همزمان با تشییع و تدفین شهدای گمنام و خط شکن غواص در استان گلستان، علی بیانی از جانبازان دفاع مقدس و از رزمندگان شرکت کننده در عملیات کربلای 4 در گفتگو با خبرنگار آوای ترکمن با اشاره به مظلومیت رزمندگان در این عملیات گفت: از خاطرات این عملیات هر چه بگویم کم است چرا که با بیان این خاطرات اوج مظلومیت جوانان انقلاب ترسیم می شود.

جانبار به جامانده از عملیات کربلای 4 و آر پی جی زن گردان مالک افزود: شب عملیات دشمن با اطلاع دقیق از آرایش نظامی ما، رزمندگان اسلام را به طور مظلومانه ای قیچی کرد به نحوی که سلاح های سنگین جنگی اعم از دوشکا و مسلل های خود را در خاکریزها مستقر کرده و منتظر رسیدن ما بودند.

وی ادامه داد: در جریان عملیات کربلای 4 بچه های زبده ای بکار گیری شد که در عملیات های قبل امتحان خود را به خوبی پس داده بودند و از هر حیث آماده بودند، اما لو رفتن این عملیات توسط آمریکایی ها و به نوعی ستون پنجم دشمن، گل های نوشکفته فراوانی را پرپر و مادرانشان را کرد.

سرباز دوران جنگ تحمیلی، که برای رفتن به جبهه به علت مخالفت خانواده خود به خاطر کمی سن از منزل گریخت، تصریح کرد: بحث جبهه، جنگ، جهاد و حال و هوای معنوی آن چیز دیگری بود که اکنون فقط حسرت و افسوس نرسیدن به قافله شهدا را به دلمان گذاشته است و ترسیم حالات و اشتیاق بچه ها از اعزام شدن به عملیات ها حس خاصی را در دلها ایجاد می کند که قابل وصف نیست./ آوای ترکمن

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه