تجلیل "نوروزی" از خبرنگاران علی آبادکتول+ تصاویر

 نماینده مردم علی آبادکتول به مناسبت هفته خبرنگار از خبرنگاران این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش زرین نامه؛ رحمت اله نوروزی در این مراسم گفت: خبرنگاران برای آگاهی بخشی و ارتقاء بصیرت جامعه تلاش می کنند که این مساله بسیار ارزشمند و ستودنی است.

وی اظهار کرد: قلم خبرنگاران ما باید در عصر انفجار دانش و گسترش فضای مجازی، با فرهنگ اصیل اسلامی مانوش باشد چرا که الگوی های ما در این زمینه شهید آوینی ها و شهید صارمی ها هستند که راه درست و ماندگار شدن را به ما نشان می دهند.

نوروزی همچنین قلم خبرنگاران را در رشد و توسعه شهرستان علی آبادکتول اثر گذار دانست و تاکید کرد: علی آبادکتول برای رشد خود به همدلی و هم زبانی نیاز دارد و لازم است با حب و بغض های شخصی و سیاسی خود به مساله رشد و پیشرفت آن نگاه نکنیم. خبرنگاران نیز باید روحیه مطالبه گری خود درباره مطالبات مردم و مسائل شهرستان از مسئولین سوال کرده و موضوعات را پیگیری کنند.

حسن دیلم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول نیز در این مراسم بیان کرد: خبرنگاران عاشقانی هستند که علیرغم همه ی مشکلات در مسیر آگاهی بخشی به جامعه فعالیت کنند.

وی اذعان داشت: خبرنگاران مردم محورند و مطالبات خودشان را کمتر پیگیری می کنند، اما نباید مسئولین مطالبات مربوط به این قشر فرهیخته و پرتلاش را فراموش کنند، چرا که کار آن ها با مشقات زیادی همراه است.

دیلم همچنین درباره لزوم افزایش سرانه فرهنگی شهرستان علی آبادکتول گفت: در حال حاضر شهرستان علی آبادکتول دارای 4 شهر است که لازم است میزان بودجه فرهنگی شهرستان نیز متناسب با جمعیت و تعداد شهرها، در راستای تاسیس و ارتقاء مراکز فرهنگی افزایش یابد.

در پایان این نشست، نماینده علی آبادکتول از خبرنگاران شهرستان با اعطاء لوح سپاس و هدایایی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه