مبارزه با قاچاق کالا عملیاتی باشد

فرماندار علی آبادکتول گفت: اگر اقتصاد بهتر و قوی تر در جامعه و امید بیشتر برای تولیدکنندگان داخلی می خواهیم، باید با جدیت بیشتر و به طور عملی با قاچاق کالا مبارزه کنیم.

احمد تجری مفرد در کمیسیون قاچاق کالا و ارز علی آباد کتول با اشاره به تأثیرات منفی قاچاق کالا و ارز در عرصه های مختلف جامعه، بر ضرورت رفع موانع و مشکلات برخورد با قاچاق تأکید کرد.

وی اظهار کرد: برای داشتن تولید و اقتصاد بهتر در جامعه و ایجاد امیدواری بیشتر در تولید کننده باید به طور عملی با قاچاق کالا در کشور مبارزه شود.

تجری مفرد با بیان اینکه کالاهای قاچاق ضربه سنگینی به بدنه اقتصاد کشور وارد کرده و می کند، تصریح کرد: امروز جامعه و تولیدکنندگان داخلی ما از وجود کالاهای قاچاقی رنج می برند که متاسفانه در سطح کشور، استان و شهرستان ها نیز به وفور دیده می شود.

وی اذعان داشت: گسترش پدیده شوم قاچاق کالا و تاثیرات مخرب آن در امر تولید، تجارت قانونی، سرمایه گذاری و اشتغال خطر جدی و بزرگی برای کشورمان محسوب می شود.

فرماندار علی آبادکتول تاکید کرد: باید با جدیت هر چه بیشتر و مشارکت همه ی دستگاه ها، با این توطئه ی شوم دشمن مبارزه کنیم تا دیگران نتوانند از بازارهای ما سوء استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه