یادواره شهدای "سیاه مرزکوه"+ تصاویر

یادواره 19 شهید روستای ییلاقی سیامرزکوه با حضور ائمه جمعه و جماعات، نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس، فرماندار شهرستان، جمعی مدیران استانی و شهرستان و مردم شهیدپرور این روستا برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ احمد تجری مفرد فرماندار علی آبادکتول در این مراسم گفت: اگر امروز انقلاب ما موفق است و در دنیا حرفی برای گفتن داریم به این دلیل است که مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند و معیار و شاخص ما رهبر معظم انقلاب است و جایی برای دشمن وجود ندارد.

وی اظهار کرد: این انقلاب با عزت و این کشور سربلند، یادگار امام راحل و شهدای گرانقدر است، باید با همدلی و همزبانی همراه با دولت در راه عزت هرچه بیشتر کشورمان تلاش کنیم.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم شهرستان علی آباد کتول نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به آرمان های بلند شهدا عنوان کرد: عزت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون جان فشانی های شهدای عزیز و گرانقدری است که تاپای جان از این مروز بوم دفاع کردند.

وی تنومندی درخت انقلاب اسلامی را حاصل خون بابرکت شهدا دانست و اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی در جایگاه رفیعی قرار دارد که دولتمردان ما در مقابل زیاده خواهی های مستکبران استوار و پابرجا ایستاده اند و با اراده بسیار قوی توانستند در عرصه های بین المللی عزت و سربلندی نظام و کشورمان را به شایستگی حفظ کنند.

نوروزی متذکر شد: شهدای عزیز برای ما عزت و سربلندی می خواستند و ملت ما نیز با صبر و شکیبایی شرایط بحران را پشت سر گذاشتند و علیرغم وجود کمبودها و تحریم ها به دنیا فهماندند همواره پشتیبان رهبر خود هستند.

گفتنی است روستای سیاه مرزکوه آخرین روستای دهنه محمدآبادکتول و یکی از روستاهای با قدمت تاریخی بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول می باشد.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه