فرماندار علی آباد کتول: مردم برای دفاع از نظام اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه حضوری فعال صحنه دارند

زرین نامه: فرماندار علی آباد کتول گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز بیانگر این نکته است، که مردم برای باطل کردن نقشه های دشمن، به تبعیت از مقام معظم رهبری در تمام صحنه های مورد نیاز نظام، حضوری فعال دارند.

 

به گزارش خبرنگار زرین نامه، علی اکبر کی پور با بیان اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی به اندازه ای است که رهبر معظم انقلاب رسما در خطبه های نماز جمعه چند ماه قبل اعلام کردند " پیروزی های اخیر فلسطین تحت تاثیر حمایت های ایران است و ما از تمام نهضت های اسلامی حمایت می کنیم" اظهار داشت: مردم ما در شرایطی به پیروزی رسیدند که تا آن زمان قدرت در دست دو بلوک اصلی غرب و شرق بسنده می شد، اما کشور ما با رهبری امام خمینی (ره) الگوی جدیدی به جهان ارائه داد.
وی تصریح کرد: الگویی که انقلاب اسلامی ما سبب ایجاد بیدارگیری ها و نهضت های اسلامی در گوشه و کنار دنیا شده است.
کی پور در خصوص تلاش دشمن برای توقف روند رو به رشد انقلاب بیان داشت: حوادث منطقه، بیداری اسلامی، انقلاب های منطقه ای، پیشرفت های کشور در زمین ههای علمی، اقتصادی و زیربنایی از دلایل تلاش دشمن برای توقف انقلاب است.
وی افزود: تضعیف ماشین نظامی غرب، افول امپراطوری غرب، شکست 33 روزه، 22 روزه و اخیرا 8 روزه استکبار جهانی و اسرائیل در لبنان و غزه یکی دیگر از عواملی است که جبهه استکبار به مقابله با نظام جمهوری اسلامی پرداخته است.
فرماندار علی آباد با بیان اینکه اگر بخواهیم ویژگی های انقلاب را برشماریم باید به ویژگی های رهبری انقلاب بپردازیم، گفت: یکی از ویژگی های انقلاب این است که یک کشور مسلمان برای اولین بار معادلات استکبار جهانی را برهم ریخت و آن را به مبارزه طلبید.
کی پور با اشاره به اینکه کشور ایران تئوری های تئوری پردازان جهان را بهم ریخت تصریح کرد: زمانی تئوری پردازان دین را در دوره افول می دید، انقلاب اسلامی به پیروزی رسیده و یک الگوی دینی را به جهان معرفی کرد.
وی اظهار داشت: بعد از قرن 16 هیچ هیچ جریانی بر جریان استکبار جهانی فائق نیامده بود اما کشور ما با اتکاء به اسلام پیروز شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه