هاشمی از خط اصیل انقلاب فاصله گرفته است / هر اوینی انقلابی نیست

یک استاد دانشگاه با اشاره به اینکه سیره عملی هاشمی رفسنجانی دچار تحولات شده است، گفت: رفتارهای هاشمی نشان می‎دهد ایشان از خط اصیل انقلاب اسلامی و خط امام فاصله گرفتند.

به گزارش زرین نامه؛ علی سلیمان‎دوست امروز در گفت‎وگو با پاسرو اظهارکرد: هرازگاهی زمزمه‎هایی از آقای هاشی شنیده می‎شود مبنی بر زیرسوال بردن انتخابات، کنار گذاشتن شعار مرگ بر آمریکا و اهانت به روستاییان، این موارد نشان می‎دهد ایشان از خط و خطوط‎شان فاصله گرفته‎اند.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی باید به خط اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبری برگردد، تاکید کرد: توصیه علما و بزرگان نظام این است که ایشان به خط امام و رهبری برگردند چراکه هاشمی سابقه درخشانی در انقلاب اسلامی داشتند و می‎طلبد که نظام همچنان ایشان را داشته باشد.

این استاد دانشگاه؛ سقوط شخصیتی هاشمی رفسنجانی را ضرر بزرگی برای نظام دانست و گفت: ریزش یاران دیرین انقلاب هزینه سنگینی برای جامعه دارد، هاشمی باید نسبت به اظهاراتی که بیان می‎کند حواسش جمع باشد، طوری حرف نزد که به نظام صدمه زده و آب به آسیاب دشمنان بریزد.

سلیمان‎دوست ابراز داشت: هاشمی با هر نیتی که موضوع اهانت به روستاییان را مطرح کردند به خوبی واقف هستند که این انقلاب حاصل دسترنج روستازاده‎هاست کسانی که از کوچه پس کوچه‎های ده‎کوره‎ها بلند شدند این انقلاب را ایجاد کردند و به پیروزی رساندند، دفاع مقدس را مدیریت کردند و اکنون نیز در مدارج عالیه در مدیریت‎های ارشد نظام فعالیت می‎کنند.

وی افزود: اگر مسئولان ارشد انقلاب اسلامی روستازاده هستند و در پست‎های حساس مدیریتی ایفای نقش می‎کنند با توجه به اینکه هاشمی رفسنجانی خودشان نیز اهل روستای بهرمان رفسنجان هستند.

وی بکار بردن ادبیات سخیف و اهانت به روستاییان را در شأن یک روحانی و یک مسلمان ندانست و بیان داشت: زیبنده نبود که هاشمی، انقلابیون را روستازاده معرفی کند یا کسانی که دیروز در روستاها بودند اکنون دلواپسان انقلاب قلمداد کند به هر حال این عبارت به هر نیتی که از زبان ایشان خارج شده زیبنده نبوده و نخواهد بود و هیچ آدم عاقلی این گونه مطالب را نمی‎پسندد.

سلیمان‎دوست در خصوص سخنان عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه انقلاب دوم از اوین آغاز می‎شود، گفت: هر اوینی و هر زندانی که انقلابی نمی‎شود، هر کس اوین برود انقلابی نیست، بسیاری از افراد ضدانقلاب از اوایل انقلاب تا به حال در اوین زندانی شدند از مجاهدین خلق سابق گرفته تا توده‎ای‎ها و بسیاری از اینها جزو عوامل فتنه هستند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه هر کسی را بنا به اعمالش می‎سنجند، ابراز داشت: تا دیروز ممکن است که انقلابیون را در اوین می‎انداختند اما امروز جایگاه ضدانقلابیون در اوین است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه