قدردانی آیت الله شاهرودی از حضور با شکوه مردم استان گلستان در راهپیمایی 22 بهمن

زرین نامه: آیت الله عبدالهادی حسینی شاهرودی نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری از حضور حماسی  مردم در راهپیمایی 22 بهمن قدر دانی نمودند. متن قدردانی به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر ملت آگاهی که همواره موقعیت های جهانی را درک نموده و با حضور و موضع گیری خود ضمن تأکید بر وفاداری خود به انقلاب ، توطئه های دشمنان مستکبر را نقش بر آب میکند . همانطور که انتظار می رفت مردم شریف ما در استان گلستان با حضور گسترده و یکپارچه خود در راهپیمایی 22 بهمن با بیعت مجدّد خود با رهبر عزیز و با آرمان های امام راحل (ره) شایستگی خود برای تحمل بار مسئولیت الهی را نشان داده اند، بی گمان چنین ملّتی به آرمان های بلند خود دست خواهد یافت .
موفقیت های این ملت در فعالیت های هسته ای و در برنامه های علمی هوا فضا و دست یابی به سلول های بنیادین و نیز پیشروی های آنان در بخش های مختلف علم و تکنولوژی ، بخش کوچکی از تحقّق اهداف این ملت است و از سوی دیگر انعکاس جهانی آن در قالب بیداری اسلامی و رو به افول بودن جهان استکبار بخش دیگری از پیروزی این ملت را نشان می دهد.
به حتم و یقین با تکیه بر اصول اسلامی و با چنگ زدن به ریسمان الهی مسیر خود تا تحقّق کلیه اهداف و آرمانها را ادامه خواهد داد ، این خدمتگذار به نوبه خود قدر دان همّت والای مردم استان گلستان و ملّت شریف ایران بوده و دعاگو میباشم .

 

و من الله التّوفیق و علیه تّکلان

نماینده مردم شریف استان گلستان در مجلس خبرگان
سیّد عبدالهادی شاهرودی
22 / بهمن / 1391

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه