برگزاري جشنواره رسانه ای جشن زیر سایه خورشید در گلستان

جشنواره رسانه ای جشن زیر سایه خورشید به نیت امام هشتم در 8 بخش ” سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، خبر و گزارش خبری، گزارش تصویری ، پرکارترین رسانه، بهترین تیتر، فیلم کوتاه خبری و بخش عکس مردمی ” در استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ صابر کشیری دبیر جشن های مردمی زیرسایه خورشید در استان گلستان در گفتگو با خبرنگارما اظهارکرد: جشن‎های مردمی «زیر سایه خورشید» برای هشتمین بار در 31 استان و 260 شهر از جمله 45 شهر خارجی برگزار می‎شود و هدف از این جشن‎ها توسعه معنوی حرم امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه با توجه که امکان حضور همه مردم ولایتمدار و دوستداران امام رضا(ع) در شب میلاد امام هشتم در حرم رضوی نیست، تصریح کرد: به نمایندگی از حرم رضوی برای ترویج فضای فرهنگی و معنوی جشن‎های رضوی در سراسر استان‎های کشور کاروان «زیر سایه خورشید» تدارک دیده شده است.

کشیری با بیان اینکه بیش از 70 برنامه برای حضور کاروان «زیر سایه خورشید» و خادمان امام رضا(ع) در گلستان پیش‎بینی کردیم، افزود: 40 درصد از برنامه‎های جشن‎های «زیر سایه خورشید» در شهر گرگان متمرکز شده است.

وی خاطرنشان کرد: جشن‎های «زیر سایه خورشید» جشنواره مردمی است و موسسه جوانان رضوی دبیرخانه جشن‎های «زیر سایه خورشید» را در کشور و مجمع شباب المومنین کردکوی نیز دبیری استانی جشن را برعهده دارد.

دبیر این جشن افزود: چون امسال در ایام روز خبرنگار قرار داریم می خواهیم جشنواره رسانه ای جشن زیر سایه خورشید را نیز برگزار کنیم و لذا از همه عکاسان و خبرنگاران می خواهیم تا در این جشنواره شرکت کنند.

جشنواره مذکور به نیت امام هشتم در 8 بخش ” سرمقاله و یادداشت، مصاحبه، خبر و گزارش خبری، گزارش تصویری ، پرکارترین رسانه، بهترین تیتر، فیلم کوتاه خبری و بخش عکس مردمی ” که بخش عکس مردمی عمومی است و بجز رسانه ها عموم مردم نیز میتوانند شرکت نمایند و برای تمامی عکاسان حرفه ای و آماتور آزاد است.

کشیری گفت: رسانه‌های مکتوب شامل ” مطبوعات استانی ، منطقه‌ای و یا کشوری ” که بصورت رسمی به چاپ می رسند و رسانه های مجازی نیز شامل ” خبرگزاری ها ، پایگاههای خبری تحلیلی و سایتها و وبلاگها ” می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه فقط شرکت کنندگان استانی در این جشنواره شرکت داده خواهند شد تصریح کرد: هر فعال رسانه ای و خبرنگار می تواند در 3 بخش و در هر بخش نیز می تواند حداکثر 3 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید.

وی مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره را 4 شهریورماه 94 مصادف با میلاد امام رضا (ع) اعلام کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در جشنواره می‎توانند آثار خود را به همراه نام و نام خانوادگی و شماره تماس به نشانی پست الکترونیک majmashabab313@iran.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و یا از طریق پست به نشانی گرگان ابتدای خیابان سرخواجه، جنب پاساژ ثامن، اداره املاک آستان قدس رضوی با عنوان دبیرخانه جشن های مردمی زیر سایه خورشید ارسال کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09102114145 تماس بگیرند.

وی در پایان تصریح کرد: اختتامیه جشنواره در فاصله عید قربان تا عید غدیر خم برگزار خواهد شد و هدایای نقدی برای نفرات برتر شرکت کننده در هر بخش از جشنواره تقدیم می گردد.

انتهای پیام/م