جشنواره ملی فرهنگ و هنر پایداری در گلستان برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان گفت: جشنواره فرهنگ و هنر پایداری به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان، متقی در جلسه هماهنگی جشنواره فرهنگ و هنر پایداری اظهار داشت: جشنواره فرهنگ و هنر پایداری در 3 بخش در استان گلستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره کشوری با همکاری موسسه نامی هنر جوان و مشارکت دستگاه‌های اجرایی استانی در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: جشنواره ملی فرهنگ و هنر پایداری در 3 بخش نمایشگاه دفاع مقدس، تئاتر و نمایش پایداری ، موسیقی و سرودهای مقاومت و پایداری برگزار می‌شود.

متقی هدف از برگزاری این جشنواره را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و پایداری به جوانان اعلام کرد و از همه دستگاه‌های اجرائی استان گلستان خواست همکاری و مساعدت را در زمینه تامین منابع مالی و امکانات سخت‌افزاری را داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه کرامت گفت: فعال‌سازی ستاد دهه کرامت، آذین بندی اماکن اداری و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، نصب بنر و پلاکارد و غیره در فضای ورزشی و ادارات، همایش بزرگ به مناسبت روز دختر ویژه سازمان‌های مردم نهاد جوانان، برگزاری مسابقات کتابخوانی به صورت آنلاین در فضای مجازی، برگزاری مراسم جشن‌های مناطق روستائی و شهری توسط سازمان‌های مردم نهاد و برگزاری کارگاههای آموزشی مهارت‌های زندگی با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی براساس سیره رضوی از جمله برنامه‌های دهه کرامت است.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان استان گلستان ، مراسم استقبال از خادمین امام رضا (ع) با حضور ورزشکاران و سمن ها، برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان در سطح استان ویژه ورزشکاران و جوانان، برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان، جشنوارهای فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی محلی، برگزاری مسابقات پیامکی با انتشار روایت خاص حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع)، همایش بزرگ پیاده‌روی بمناسبت روز بزرگداشت امامزادگان و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی با عناوین جام کرامت را از دیگر برنامه‌های اداره کل در دهه کرامت اعلام کرد.

انتهای پیام/م