خوی زیاده خواهی امریکا دنبال نفوذ در ایران است

امام جمعه علی آبادکتول گفت: دولت امریکا ذاتاً استعمارگر و طغیانگر است و ماهیتی امپریالیسمی دارد که به داشته های خود قانع نیست و دنبال کسب منافع از سایر کشورها است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی در گفتگوی اختصاصی با زرین نامه بیان کرد: امریکا می خواهد با تسلط به کشورها، استعمار خود را قوی و از این طریق نظام سرمایه داری جهان را مدیریت کند.

وی اظهار کرد: ایران از لحاظ موقعیت جغرافیایی و سیاسی برای امریکا نقطه ای مهم و استراتژیک است. آن ها در اواخر رژیم پهلوی در کشور یکه تاز بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی دستشان از منابع ما برچیده شد.

موسوی افزود: امریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تدارک نقشه های گوناگون برای نقوذ به ایران اسلامی بوده اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب و مردم بصیرمان، در اوج آمال و آرزوهایش از ایران سیلی محکمی خورده است.

وی تصریح کرد: آن ها در مبحث حضور ایران در مذاکرات هسته ای با خود گمان بردند، تحمل تحریم ها و سختی ها ایران را خسته کرده است و از خط قرمزها و آرمان هایش می گذرد اما تیم مذاکره کننده با لطف الهی و پشتیبانی مردم از این امتحان سربلند بیرون آمد.

امام جمعه علی آبادکتول با اشاره به اینکه با حفظ خط قرمزها راه نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی امریکا از طریق مذاکرات هسته ای را بسته ایم، اذعان داشت: اقتصاد مقاومتی که مورد تایید بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران فرا ملی نیز می باشد، بهترین مسیر برای پیشگیری از نفوذ اقتصادی دشمن بر مملکت است.

باید اقتصاد مقاومتی پیشه کنیم 

موسوی راه نجات اقتصاد ایران را اقتصاد مقاومتی دانست و تاکید کرد: باید با پرهیز از اصراف، حمایت و افزایش کیفیت تولید داخلی و استفاده از کالای ایرانی اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کنیم.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند نمی گذاریم نفوذی در ایران انجام گیرد، عنوان کرد: جدیت مقام معظم رهبری در بیاناین جمله نشان می دهد ایشان کاملا به وضعیت و توان کشور واقف هستند.

موسوی خاطرنشان کرد: ما در کشورمان نخبگان و دانشمندان برجسته، جوانان خوب و توانمند و منابع طبیعی بی نظیر و دولت مدبری داریم که باید با استفاده از این مواهب الهی برای رشد کشور تلاش کنیم و راه نفوذ دشمن را ببندیم.

امام جمعه علی آبادکتول همچنین با بیان اینکه تصمیم گیری ما در زمینه هسته ای با نظر رهبر معظم انقلاب، استقلال کامل و رای مردم انجام می شود، گفت: هنوز مبحث هسته ای در نهادهای قانونی و ذیصلاح ما تصویب نشده و هیچ چیز قطعی نیست. اما باید بدانیم که غرب و به ویژه امریکا بیشتر از ما به این توافق نیازمند است.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه