پالس‎های داخلی آمریکا را به طمع انداخته / بصیرت و دقت از مولفه‎های مهم در فعالیت رسانه‎ای است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به بیانات رهبری در زمینه مذاکرات هسته‎ای گفت: رهبری تمذاکرات با 1+5 را صرفا در موضوع هسته‎ای دانستند اما پالس‎های داخلی خارج از موضوعات هسته‎ای آمریکا را به طمع انداخته است.

به گزارش زرین نامه؛ رحمت‎اله صادقی اظهار کرد: پالس‎هایی که در داخل کشور اتفاق افتاده آمریکا را به طمع انداخته تا به دنبال نفوذ در انقلاب اسلامی باشد یقینا اگر چنین پالس‎های داخلی نباشد دشمن هیچگاه اجازه طمع کردن به خود نمی‎دهد.

وی تصریح کرد: روحیه استکبار‎ستیزی و ترویج فرهنگ مقاومت از مولفه‎های انقلاب اسلامی است و روحیه ایستادگی در مقابل دشمن سبب شده تا این انقلاب در برهه‎های مختلف پیروز میدان شود.

گفتمان انقلاب اسلامی از طریق رسانه‎ها نهادینه شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه تفکر انقلاب اسلامی باید به‌درستی به منصه ظهور و بروز برسد به اهمیت نقش رسانه پرداخت و گفت: فضای مجازی عرصه حساسی است، در انتقال پیام هیچگاه نباید از اصول عدول کرد نباید به خاطر اینکه بینندگان خبر را بیشتر کنیم کیفیت و اثر پیام را نادیده بگیریم.

صادقی با اشاره به اینکه گفتمان انقلاب اسلامی باید از طریق رسانه‎ها نهادینه شود بر لزوم تلاش مضاعف در این حوزه تاکید کرد و افزود: همانطور که شهدای مدافع حرم در میدان‎های نبرد بین المللی حاضر شدند و برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند رسانه‎ها نیز باید با همین رویکرد وارد عرصه و میدان شوند تا بتوانند اثربخشی کنند.

وی خطاب به فعالان عرصه رسانه گفت: خبرنگاران باید فعالیت‌‌های خود را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهند تا بتوانند گفتمان انقلاب را ترویج کنند.

بصیرت و دقت از مولفه‎های مهم در فعالیت رسانه‎ای است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی دارای اصول مشخص است، بیان داشت: اصول انقلاب اسلامی و جهت‎گیری‎های امام راحل و رهبری کاملا مشخص است که باید در این مسیر حرکت کرد.

صادقی با بیان اینکه تکنیک پیام‌رسانی و اقناع باید مورد توجه باشد، گفت: در پیام رسانی باید اصول انقلاب که مبتنی بر فرامین الهی و قوانین بالادستی است رعایت شود و این مهم در بدنه پیام رسانه به منصه ظهور و بروز برسد.

وی بصیرت و دقت را از مولفه‎های مهم در فعالیت رسانه‎ای برشمرد و گفت: رسانه‎ها باید شادی، نشاط و هیجان انقلابی را از طریق پیام رسانی به جامعه منتقل کنند در این راستا به‌موقع بودن و به‌روز بودن پیام یک موضوع مهم است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه