نمایندگان این هفته تفریغ بودجه سال 90 را بررسی می کنند

زرین نامه: گزارش رئیس دیوان محاسبات کشور در باره تفریغ بودجه سال 1390 کل کشور این هفته در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

به گزارش زرین نامه به نقل از مهر، گزارش تفریغ بودجه سال 90 در اجرای تبصره 1 ماده 221 آیین نامه داخلی مجلس در صحن علنی قرائت می شود.

علاوه بر این، گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی در باره فضای کسب و کار هم در دستور کار این هفته جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه قرار دارد.

نمایندگان علاوه بر این در باره بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از بانک دی هم رای گیری خواهند کرد.

مجلس این هفته دو روز جلسه علنی دارد

مجلس شورای اسلامی این هفته روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی خواهد داشت و نمایندگان در ادامه رسیدگی به طرح انتزاع وظایف و اختیارات بخش کشاورزی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سپردن مسئولیت‌های این بخش به وزارت جهاد کشاورزی، سایر مواد این طرح پنج ماده‌ای را بررسی خواهند کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکنون سه ماده از این طرح را تصویب کرده اند که از جمله آنها تلاش برای خودکفایی در زمینه محصولات زراعی و دامی و تعیین مدیرعامل بانک کشاورزی به پیشنهاد وزیر جهاد کشاورزی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی علاوه بر این گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان بی‌سرپرست اعاده شده از شورای نگهبان را این هفته در صحن علنی بررسی خواهند کرد.

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح تامین کالاهای اساسی برای قشرهای آسیب پذیر هم که فوریت آن در جلسه علنی 21 آبان امسال در مجلس تصویب شد، این هفته در دستور کار مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

طرح تسریع در بازسازی مناطق آسیب دیده بر اثر حوادث غیرمترقبه نیز که کمیسیون عمران آن را تهیه کرده است، این هفته در مجلس بررسی می‌شود.

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص لایحه اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده که در اجرای ماده 104 آیین‌نامه داخلی در اولویت قرار گرفته است این هفته در دستور کار نمایندگان مجلس قرار دارد.

سؤال موسی الرضا ثروتی و جبار کوچک‌زاده نمایندگان بجنورد و رشت از وزیر آموزش و پرورش هم این هفته در مجلس بررسی خواهد شد.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه