همایش تکریم امامزادگان در برفتان+ تصاویر

همایش تکریم امامزادگان با حضور مدیرکل اوقاف وامور خیریه گلستان، نماینده و فرماندار علی آبادکتول در امامزاده خالد (ع) روستای برفتان برگزار شد.

به گزارش زرین نامه؛ حجت السلام والمسلمین رئوف مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گلستان در این همایش گفت: امامزادگان واجب التعظیم مایه برکت استان و کشورمان هستند که مسئولین ذیربط باید برای شناساندن آن ها به مردم برنامه ریزی کنند.

وی اظهار کرد: اداره اوقاف وامور خیریه در راستای تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی مدنظر رهبر معظم انقلاب، طرح های نشاط با عناوین مختلفی برگزار می کند و همچنین طرح تربیت حافظان قرآن کریم را در دست دارد.

رحمت اله نوروزی نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس نیز عنوان کرد: حجم وسیعی از مشکلات مبتلا به امروز جامعه، مرتبط با موضوعات فرهنگی است.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با الگو گیری از ائمه اطهار (ع) و تقویت برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه راه نفوذ دشمن در فرهنگ اسلامی را بسته و جوانان خود را از آسیب های اجتماعی حفظ کنیم.

رضا شریفی رئیس هیئت امنای امامزاده خالد روستای برفتان نیز با اشاره به کمبود امکانات این امامزاده گفت: امامزاده خالد روستای برفتان با توجه به موقعیت جغرافیایی می تواند به عنوان یکی از قطب های فرهنگی و گردشگری شاخص در شهرستان مطرح شود که در این زمینه باید زیرساخت های آن فراهم شود.

وی عدم وجود دستگاه های تهویه مطبوع، روشنایی جاده و... امامزاده خالد تصریح کرد: امامزادگان متعلق به همه ی ما هستند و لذا مسئولین در زمینه تامین امکانات رفاهی برای زائران این امامزاده مسئولیت شرعی دارند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه