اولین دوره کشوری طرح عمار در علی آباد کتول برگزار شد

زرین نامه: اولین دوره کشوری تبیین مبانی انقلاب اسلامی (طرح عمار) در راستای منویات مطالبات مقام معظم رهبری ازبسیج دانشجویی با حضور 300 طلبه و مسئول بسیج دانشجویی چهار استان کشور در علی آباد کتول برگزار شد.

 

مسئول حوزه مقاوت بسیج دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول ظهر امروز در حاشیه این دوره و گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه گفت: در راستای منویات مطالبات مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی ) از بسیج دانشجویی مبنی بر ایجاد جنبش نرم افزاری، توسعه علم و فکر در دانشگاه ها و جامعه، ایجاد جریان فرهنگی سیاسی و نیز دست یابی به دیگر رسالت های بسیج دانشجویی مبنی بر تربیت نیروهای هم طراز با نظام و پیوند حوزه و دانشگاه این طرح برگزار شد.

مصطفی فندرسکی در خصوص مباحث این دوره ی دو روزه بیان داشت: شش موضوع مدیریت حق و باطل با رویکرد بررسی مدیریت ولایت فقیه، انقلاب اسلامی برآیند رشد و تکامل بشری، انقلاب اسلامی و مسئله حق و باطل، بیداری اسلامی، ارکان حاکمیت با نگاه قانون اساسی و ولایت فقیه و حکومت دینی از موضوعات مهم در این دوره بود که توسط طلاب، مسئولین بسیج دانشجویی و اساتید کشوری مورد بحث قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مجری این طرح حوزه مقاوت بسیج دانشجویی پیروان ولایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول با مشارکت موسسه مطالعات راهبردی میقات قدس و موسسه بنیاد و فرهنگ اندیشه انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: از برکات این دوره پیونده بین حوزه و دانشگاه بود که دانشجویان و حوزویان از استان های مازنداران، گلستان، سمنان وخراسان شمالی در این دوره حضور داشتند.

مسئول حوزه مقاوت بسیج دانشجویی پیروان ولایت علی آباد کتول ضمن تقدیر و تشکر از مرکز مطالعات راهبردی میقات قدس و موسسه بنیاد و فرهنگ اندیشه انقلاب اسلامی، در پایان گفت: امیدواریم که این دوره موجب ایجاد بصیرت و آگاهی شده و بتوانیم عمار ولایت باشیم.

آیت الله شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دوره آموزشی گفت: آنچه امروز برای مسلمانان ضرورت دارد حمایت همه جانبه از بیداری اسلامی است.

وی اظهار داشت: حوزه و دانشگاه دو بال فرهنگی – علمی کشور هستند که نقش بسزایی در بصیرت افزایی در جامعه دارند.
آیت الله شاهرودی افزود: آنچه در حکومت دینی و انقلاب اسلامی ما موجب استحکام نظام شده ولایت فقیه است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه