جابجایی 6 میلیون مسافر از سوی بخش مسافربری گلستان

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‎ها استان گلستان گفت: بخش مسافربری استان در سال گذشته بیش از شش میلیون مسافر را جابجا کرده است.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‎های استان گلستان، ایوب میرشاهی از آمادگی کامل بخش حمل و نقل جاده‎ای استان در بهبود سطح خدمات به مسافران در اوج سفرهای تابستانی خبر داد.

وی تصریح کرد: دستیابی به حمل و نقل روان، اقتصادی، ایمن و پایدار مهمترین استراتژی اداره کل حمل و نقل و پایانه است.

میرشاهی در این خصوص اظهار کرد: حمل و نقل جاده‎ای استان حسب وظیفه سازمانی خود و همچنین به عنوان مسئول کمیته خدمات مسافرتی ستاد تسهیلات سفرهای استان با برگزاری جلسات تخصصی و همچنین برنامه‎ریزی در راستای تشکیل تیم‎های نظارتی با همکاری سایر دستگاه‎های عضو کمیته خدمات مسافرتی و حضور تشکل‎های صنفی بخش حمل و نقل از ظرفیت موجود در استان استفاده حداکثری را برای ارائه خدمت به مسافران در سرلوحه فعالیت‎های خود قرار داده است.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه‎ها استان گلستان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی شهریور و اوج سفرهای تابستانی، تمام ناوگان مسافربری تجهیز شده و با نظارت مدیران فنی شرکت‎ها ایمنی وسایل نقلیه به صورت مستمر قبل از حرکت چک می‎شود تا بدون عیب و نقص به مردم خدمت‎رسانی کنند.

میرشاهی ضمن اشاره به سهم 90 درصدی حمل و نقل جاده‎ای در کل جابجایی کشور را نشان از اقتصادی بودن این بخش نسبت به سایر شقوق حمل و نقل نظیر هوایی، دریایی و ... دانسته و موضوع ایمنی و ظرفیت بالای ناوگان حمل و نقل جاده‎ای را مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: بخش مسافربری استان در سال گذشته بیش از شش میلیون مسافر را جابجا کرده و سامانه پیام کوتاه 3000143 به عنوان پل ارتباطی با مخاطبان برای أخذ نظرات، پیشنهادات و شکایات احتمالی آماده بوده و همچنین مرکز مدیریت راه‎های اداره کل حمل و نقل و پایانه‎ها فعال بوده و وب سایت www.iran141.ir اطلاعات لازم ترافیکی را در اختیار هموطنان قرار داده آخرین وضعیت راه‎ها را اعلام می‎کنند.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه