بارش باران و تگرگ در گلستان / راههای منتهی به استان سمنان مسدود شد / شدت خرابیها در دهنه محمد آباد کتول

عصر امروز بارش شدید باران و تگرگ در دهنه محمد آباد کتول و راه افتادن سیلاب باعث شده تا راههای چند روستا در این منطقه و جاده توسکستان به شاهرود بسته شود.

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما؛ بارش شدید باران عصر امروز سه شنبه 10 شهریوردر استان گلستان آغاز شد و شدت آن در برخی نقاط استان باعث شد که سیلابهای سطحی و گل و لای مانع از دسترسی به جاده و امکانات اولیه شود.

همچنین بارش تگرگ در دهنه محمد آباد کتول شهرستان علی آباد باعث مسدود شدن جاده دو روستای "چه جا" و "سیامرزکوه" شده و جاده توسکستان به شاهرود نیز مسدود شده است که ماموران راه و ترابری استان گلستان در حال بازگشایی این جاده هستند .

مسئولین استانی نیز اعلام کرده اند که احتمال منع تردد در این جاده و جاده های منتهی به شاهرود و استان سمنان امشب با همکاری پلیس راه و دیگر سازمانها وجود دارد و از رانندگان درخواست شده از تردد بی مورد خودداری کنند.

اداره کل هواشناسی استان گلستان هم از تداوم پراکنده بارش ها در استان خبر داد و پیش بینی کرده دمای هوا بین 4 تا 8 درجه نسبت به روزهای گذشته کاهش یابد .

این کاهش ناگهانی دمای هوا ممکن است باعث شیوع سرماخوردگی در برخی اطفال و افرادی شود که شاید فکر می کنند هنوز حال و هوای تابستان وجود دارد لذا توصیه می شود کودکان لباس گرم بپوشند.

انتهای پیام/م