غربی‎ها از همدلی مردم با حاکمیت در هراس هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: غربی‎ها با وجود تهدید‎های گزینه‎های روی میز نتوانستند تهدید نظامی خود را بر علیه کشور ما بکار گیرند چون از همدلی مردم با حاکمیت و نظام در هراس هستند.

به گزارش زرین نامه؛ محمود ربیعی در یادواره شهدای روستایی مینودشت با اشاره به نفوذ آمریکاییان در کشور ایران اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یک تیمسار و ارتشبد ایران در مقابل یک کارشناس رده پایین آمریکایی خبردار می‎ایستاد و جرات هیچ اظهار نظری نداشته است.

وی تصریح کرد: ما افتخار می‎کنیم در دورانی زندگی می‎کنیم که با تکیه بر توانمندی‎های داخلی روی پایمان خودمان ایستاده‎ایم و به استقلال واقعی دست پیدا کردیم، این خودباوری و اقتداری که کسب کردیم مرهون خون شهدا و تلاش‎های جوانان با استعداد ایران اسلامی بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: اینکه در میز مذاکره تیم ایرانی پشتشان گرم بوده به خاطر این است که کشور بزرگ ایران از پشتوانه بزرگ حمایت مردمی و حمایت‎های معنوی رهبر معظم انقلاب اسلامی برخوردار است.

ربیعی با بیان اینکه ایران در طی 30 و اندی سال در همه بحران‎های ساختگی غرب با سربلندی بیرون آمده است، تاکید کرد: غربی‎ها به خوبی می‎دانند کشور ما در طول هشت سال حمله نظامی رژیم بعث عراق که تمام دنیا به حمایت از آن برخواسته بودند، سرافرازانه با دست خالی و با ایمان جوانان به پیروزی دست یافتند.

وی ادامه داد: غربی‎ها به خوبی می‎داند ایران اسلامی در مقابل «میراژ» فرانسه، «آواکس» آمریکا و پول‎های کشورهای مرتجع خلیج فارس و عربستان و ... با اقتدار تمام ایستادگی کردند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: آنها می‎دانند صدام رئیس جمهور وقت عراق یک سگ زنجیری بود که به سمت ایران رهایش کردند تا جلو گسترش آرمان‎های انقلاب اسلامی را به منطقه بگیرند.

ربیعی افزود: کشورهای غربی می‎دانند که نیروهای مسلح ما از ارتش گرفته تا سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و همه آحاد ملت در اوج آمادگی به سر می‎برند چنانچه فرماندهی کل قوا دستور عنایت بفرمایند خیلی از پایگاه‎های دشمنان متجاوز مورد هدف قرار خواهند گرفت.

این مسئول با بیان اینکه کشورهای غربی می‎دانند با چه کشوری و با چه توان نظامی و عقبه افتخار‎آمیز در حال مذاکره بودند، خاطرنشان کرد: آنها می‎دانند که اگر با ایران وارد درگیری نظامی شوند چیزی جز باخت عایدشان نمی‎شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: این اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ایستادگی مردم رشید ایران اسلامی است.

ربیعی افزود: هنوز مذاکرات به طور کامل به پایان نرسیده و تیم مذاکرات کشورمان به پایتخت‎شان نرسیده بودند که وزیر خارجه آلمان با 200 همراه اقتصادی برای رایزنی با مقامات ایرانی ما وارد تهران شدند.

وی یادآور شد: هم اکنون تقاضای بی‎شماری از کشورهای مختلف دنیا برای حضور در ایران و انجام مناسبات تجاری و مراودات اقتصادی می‎شود که نشان‎دهنده صلابت و ایستادگی ملت بزرگ ایران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: ما اگر در طول این مذاکرات به نتایج خوبی رسیدیم به خاطر استقامت و صبور بودن مردم بوده است.

ربیعی افزود: غربی‎ها با وجود تهدید‎های گزینه‎های روی میز نتوانستند تهدید نظامی خود را علیه کشور ما بکار گیرند چون از همدلی مردم با حاکمیت و نظام در هراس هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با همین همدلی و استقامت ملت به موفقیت‎های بیشتر و بالاتری دست پیدا کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان گفت: تمام مفسرین و اقتصاددانان دنیا برآورد کردند که ایران به عنوان قدرتمندترین کشور منطقه از بعد نظامی، اقتصادی و سیاسی تبدیل خواهد شد.

ربیعی تصریح کرد: اگر به تحولات کشورهای منطقه توجه کنید عدم حضور ایران و کمک‎های مشاوری آن باعث به هم خوردن موازنه‎های منطقه‎ای در این کشورها می‎شده است.

وی تصریح کرد: اگر چه مقاومت مردم سوریه و عراق با کمک مشاوره‎ای مستشاری ایران دشمنان اسلام را مایوس و ناامید کرده است ولی دشمنان اعتراف می‎کنند نقطه‎ نظرات ایران باید در تمامی مسائل کشورهای منطقه اعمال شود.

این مسئول افزود: هم‌اکنون قاطبه مردم کشور‎های یمن، لبنان، سوریه، عراق و افغانستان با تاسی از پایداری ملت ایران در برابر استکبار در حال مبارزه با متجاوزان هستند.

ربیعی به برنامه‎های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: با برنامه‎های اقتصادی دولت و مراودات اقتصادی که با کشورهای دنیا صورت خواهد گرفت، اقتصاد کشور روز به روز شکوفاتر خواهد شد و وضع مردم در آینده نزدیک خیلی خوب می‎شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان اظهار امیدواری کرد که نتایج این مذاکرات با ایستادگی و دعای خیر مردم به‌گونه‎ای شود که مسائل اقتصادی ما به شرایط مطلوب برسد و در سال آینده سالی پرخیر و برکت داشته باشیم.

وی افزود: برای دستیابی به توسعه همه‌جانبه باید نقشه راه شهرستان، بخش و روستا تدوین شود تا خدمات بیشتر به مردم ارائه شود.

این مسئول ادامه داد: با رونق اقتصادی مطمئنا در سال‎های آینده در هفته دولت پروژه‎های بیشتری برای رفاه مردم به بهره‎برداری خواهد رسید.

ربیعی اضافه کرد: مردم و مسئولان خود را آماده مراحل پساتحریم کنند و برنامه‎ریزی و پیش‎بینی لازم داشته باشند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه