اولین جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی در محمد آبادکتول+ تصاویر

اولین جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول به میزبانی روستای محمد آباد کتول در حال برگزاری است.

محمد علی دیلمی دهیار روستای محمد آباد کتول در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفتگو با زرین نامه بیان کرد: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی روستائی شهرستان علی آبادکتول از هفته گذشته در سالن ورزشی شهدای روستای محمد آبادکتول آغاز شده و تا 20 شهریورماه جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت همه ی روستاهای بخش کمالان شهرستان علی آبادکتول در این جشنواره  اظهار کرد: در این جشنواره ورزشکاران و علاقه مندانی از روستاهای محمد آباد کتول، برفتان، رحمت آباد،  عباس آباد، الامن، شیرنگ علیا، شیرنگ سفلا، ضیاء آباد، شجاع آباد، جهان بینی، نصرکان، باقرآباد، باقر آباد، کوزه لی، آشوربای، آزاد تپه، قره بلاغ، احمد آباد و مارانکلاته حضور دارند.

دیلمی تصریح کرد: آقایان در رشته های ورزش باستانی، فوتسال، والیبال، پنالتی، کاراته، طناب کشی، مچ اندازی و هفت سنگ و همچنین بانوان در رشته های فوتسال، والیبال، طناب کشی، وسط بازی و هفت سنگ در این جشنواره با هم به رقابت می پردازند.

دهیار محمد آباد کتول در پایان خاطر نشان کرد: این جشنواره با همکاری دفتر آمور روستایی و شوراهای استانداری گلستان، بخشداری کمالان و دهیاری های تابعه ، اداره ورزش و جوانان علی آباد کتول به اجرا در آمده است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه