سومین جشنواره فروش فرش دستباف در ۵ شهر استان گلستان آغاز بکار کرد

زرین نامه: سومین جشنواره فروش فرش دستباف با شعار « هر فروشگاه، یک نمایشگاه » یادآوری و معرفی فرش دستباف به مصرف کنندگان داخل کشور در گرگان افتتاح شد.

به گزارش زرین نامه به نقل از شبستان، حسن اصلانی، معاون بازرگانی داخلی اداره صنعت، معدن و تجارت گلستان در مراسم افتتاح این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره یادآوری و معرفی فرش دستباف به مصرف کنندگان داخل کشور، ایجاد انگیزه و تحرک و رونق در بازار داخلی و ایجاد اطمینان خاطر و جلب اعتماد مشتریان داخلی و خارجی است.


وی افزود: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی این وظیفه ما بود که در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری بتوانیم تولیدات بومی استان را معرفی و صادر کنیم.


اصلانی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره علاوه بر اطمینان خاطر بخشیدن به خریداران سبب ایجاد فضای کسب و کار و افزایش فروش داخلی و به تبع آن تولید و ایجاد اشتغال پایدار می شود.


معاون بازرگانی داخلی اداره صنعت، معدن و تجارت گلستان خطاب به خریداران و بازدیدکنندگان، گفت: خریداران توجه داشته باشند فروشگاه های منتخب فرش باید تولیدات خود را تخفیف حداقل پنج درصد عرضه کنند و در صورت عدم رضایت مشتریان تا مدت 72 ساعت می توانند فرش را به فروشنده عودت دهند.


وی افزود: خریداران به فاکتور مخصوص جشنواره و لیبل پشت فرش عرضه شده توجه داشته باشند و در صورت هر گونه تخلف توسط فروشگاه های منتخب مراتب را به سامانه 124 سازمان اطلاع دهند.


سومین جشنواره فروش فرش دستباف با شعار (هر فروشگاه، یک نمایشگاه) از (22 بهمن تا 22 اسفند) در سطح استان گلستان در 17 فروشگاه و در شهرهای گرگان، گنبد، کردکوی، آق قلا و بندر ترکمن دایر است.

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه