دبیرستان‎های صدرا تربیت‎محور هستند/ 130 مدرسه معارف اسلامی صدرا در کشور وجود دارد

معاون آموزشی سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور گفت: این مدارس با رویکرد تربیت‎محور به دنبال حفظ ارزش‎های انقلاب اسلامی است.

به گزارش زرین نامه؛ داوود بهرام سیری ظهر امروز در همایش مدیران و رؤسای مدارس علوم و معارف صدرا که در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهار کرد: جریان صدرا هنوز به استحکام کافی نرسیده اما مدیران این مدارس با ایثار و پشت‌کار فراوان با همه کمبودهایی که وجود دارد مشغول به خدمت هستند.

وی افزود: نگاه تربیتی در این مدارس با دقت و ظرافت بیشتری دنبال می‎شود و لذا مسئولیت سنگینی بر دوش مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی قرار دارد.

بهرام سیری با اشاره به اینکه مدارس صدرا با هدف نخبه‌پروری دینی و تربیت نیروهای متعهد حوزوی و دانشگاهی راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: مهم‌ترین هدف دبیرستان صدرا تربیت نخبگان برای نشر باورهای دینی در جامعه است تا بتوانند در آینده بازوی برای انقلاب باشند.

معاون آموزشی سازمان مدارس معارف اسلامی صدرای کشور تاکید کرد: باید تلاش شود تا دانش‌آموزان این مدارس به دانشگاه‎های معتبر راه یابند تا بتوانیم به تعهدات خود در این حوزه نیز به خوبی عمل کرده باشیم.

لزوم شکوفایی میل به پژوهش و تحقیق در مدارس صدرا

این مسئول خاطرنشان کرد: از لحاظ آموزشی به دنبال پیگیری سیستم آموزشی هماهنگ در مدارس صدرا هستیم که این سیستم در چند مرحله با همکاری مدیران و رؤسای مدارس اجرا خواهد شد.

بهرام‎سیری با تاکید بر اینکه زمینه‎های میل به پژوهش و تحقیق در این مدارس باید شکوفا باشد، بیان داشت: دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا فضایی مناسب برای رقابت سالم دانش‌آموزان از نظر علمی و اخلاقی است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9 هزار دانش‌آموز در سراسر کشور در 130 مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا مشغول به تحصیل هستند./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه