رونمایی از پوستر نهمین جشنواره اقوام ایران زمین / معارفه مشاور فرهنگی میراث فرهنگی استان + تصاویر

صبح امروز طی مراسمی با حضور خبرنگاران از پوستر نهمین جشنواره اقوام ایران زمین رونمایی و همچنین حجت الاسلام یعقوب مهدوی نیز به عنوان مشاور فرهنگی این اداره کل معارفه شد.

به گزارش  زرین نامه به نقل از گلستان ما ؛ اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در فاصله یک هفته مانده به نهمین جشنواره اقوام ایران زمین ، پوستر این جشنواره را رونمایی کرد.

این مراسم بعد از نشست خبری مدیر کل با اصحاب رسانه استان گلستان در حیاط این اداره کل و با حضور حجت الاسلام شیخ یعقوب مهدوی مشاور فرهنگی این اداره کل صورت گرفت.

همچنین صبح امروز در جمع خبرنگاران از سوی مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان شیخ یعقوب مهدوی به عنوان مشاور فرهنگی این اداره کل منصوب شد.

ابراهیم کریمی طی سخنانی گفت : من زمانی که در بندرگز فرماندار بودم شیخ یعقوب مهدوی رئیس ارشاد این شهرستان بود و من از نزدیک با اندیشه های این عالم وارسته آشنا بودم.

شیخ یعقوب مهدوی که ریاست اداره فرهنگ و ارشاد گرگان را بر عهده دارد نیز طی سخنان کوتاهی گفت : بنده نیز شناخت خوبی از این حوزه دارم و امیدوارم بتوانم در کنار مدیریت توانمند این اداره و همکاری خبرنگاران به تحول در این حوزه فکر کنیم .

mi01

mi02

mi03

mi04

mi05

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه