ضرورت حرکت رسانه‎ها در مسیر خواست ملت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اساس کار رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاری‎ها باید حرکت در مسیر خواست ملت باشد.

به گزارش زرین نامه به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در همایش تجلیل از گزارشگران و عوامل تولید خبر سیمای مرکز گلستان، اظهار کرد: امروز رسانه ملی ما در تولید خبر و به دلیل بیان واقعیات از غول‎های رسانه‎ای و خبری جهان پیشی گرفته و مخاطبان زیادی در سرتاسر دنیا دارد.

وی تصریح کرد: تمامی غول‎های رسانه‎ای دنیا در اختیار کشورهای استکباری و استثمارگر است از این رو بخش‎های خبری بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی با بیان واقعیات جهان و دفاع از مظلومان، جایگاه ویژه‎ای در بین امپراطوری رسانه‎ای جهان پیدا کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه رسانه و خبر نقش اساسی در جامعه ما ایفا می‎کنند، افزود: بسترسازی، برنامه‎ریزی، هدایت و تحول در برنامه‎سازی و تولید خبر، از مهمترین وظایف شما گزارشگران است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان گلستان ادامه داد: امروز تکنولوژی و فناوری رشد فزاینده‎ای گرفته و هر کسی که اطلاعات بیشتری داشته باشد برنده و از ضریب افزون‎تری برخوردار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام دینی و سیاسی است و استکبار جهانی از همین موضوع در هراس است، از این رو شما خبرنگاران و گزارشگران نقش بسیار برجسته‎ای در هویت بخشی به نظام جمهوری اسلامی در دنیای اخبار و اطلاعات دارید.

وی با بیان اینکه مردم بزرگترین مؤلفه قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند، گفت: خط قرمز جبهه استکبار قدرت است و آنها از قدرت ایران اسلامی به شدت در هراسند، به همین دلیل انواع کودتاهای نظامی، جنگ تحمیلی و تحریم‎های ظالمانه را علیه نظام جمهوری اسلامی انجام دادند تا مردم ما را از صحنه خارج کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: اساس کار رسانه ملی، مطبوعات و خبرگزاری‎ها باید حرکت در مسیر خواست ملت باشد و چنانچه شما رسالت خود را به خوبی انجام دهید، رانت‎خواری، اختلاس و ارتشاء به کمترین میزان ممکن خواهد رسید.

طهماسبی حفظ آرامش جامعه را از دیگر وظایف مهم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: باید توجه داشته باشید که در اطلاع‎رسانی همه جوانب کار را بسنجید و خدای نکرده به گونه‎ای عمل نکنید که صرف اطلاع‎رسانی سریع، باعث انتشار اخبار محرمانه و امنیتی شوید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعدادی از همکاران شما در سوریه، عراق، یمن و ... مشغول تهیه گزارش و ارسال اخبار واقعی از دل میدان‎های جنگ، در مقابل سکوت و سانسور خبری رسانه‎های غربی هستند که این کار آنها همانند سلاح در دست گرفتن و جهاد در راه خداست.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان گلستان گفت: تعامل بسیار مثبت و سازنده‎ای بین صدا و سیمای مرکز گلستان و دولتمردان تدبیر و امید در استان وجود دارد و این آمادگی را داریم تا از ظرفیت شما خبرنگاران و گزارشگران، در جهت توسعه هر چه بیشتر استان بهره‎مند شویم.

در پایان از خبرنگاران، گویندگان بخش خبر، گزارشگران، تصویربرداران و سایر عوامل تهیه خبر سیمای گلستان توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه