اواخر هفته دریای خزر مواج است

مدیرکل هواشناسی استان گلستان گفت: کاهش نسبی دمای هوا از عصر امروز تا اواخر هفته، دریای خزر مواج خواهد بود.

به گزارش زرین نامه؛ سید محمد رضا رضوی اظهار داشت: از عصر امروز با نفوذ سامانه بارشی،احتمال رگبارهای پراکنده و رعد و برق در مناطق مختلف استان گلستان وجود دارد و از روز پنج شنبه، بارش‌ها افزایش می‌یابد.

وی افزود: براساس آخرین الگوهای پیش‌یابی، شدت بارش‌ها پنج‌شنبه شب تا اواخر روز جمعه خواهد بود که باید مردم و مسافران از نزدیک شدن به رودخانه‌ها و سدها خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان تصریح کرد: از روز پنج شنبه آسمان استان گلستان ابری همراه با بارندگی و همراه با کاهش دما و وزش شدید باد خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود در این مدت دریای خزر مواج باشد.

رضوی با اشاره به آخرین روزهای شهریور ماه و روزهای پایانی سفرهای تابستانی افزود: با توجه به احتمال بارش در استان گلستان، رانندگان و مسافران مراقب لغزندگی جاده‌های استان باشند.

وی افزود: در 2 هفته گذشته بارش‌های رگباری و شدید در سراسر استان و به ویژه مناطق شرقی استان گلستان سبب طغیان رودخانه‌ها و رودها شد.

سیلاب دو هفته پیش در استان گلستان سبب وارد شدن خسارت به مزارع کشاورزی شهرستان های کلاله و مراوه‌تپه شد و یک کودک بر اثر این سیلاب جان خود را از دست داد./تسنیم

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه