دفاع مقدس چشم طمع دشمنان را در ارائه جدید تهدید نظامی کور کرده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: درس بزرگ دفاع مقدس برای نیروهای مسلح و ملت ایران توانسته است چشم طمع دشمنان را در ارائه مجدد تهدید نظامی کور کند.

به گزارش زرین نامه؛ رحمت‎الله صادقی صبح امروز در مراسم رژه حماسی و باصلابت نیروهای مسلح استان گلستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس صرفا یک روز یا یک هفته در تقویم انقلاب اسلامی نیست بلکه یک گنجینه، یک فرصت و یک ظرفیت بسیار ارزشمند و گرانسنگ است.

وی تصریح کرد: ملت سلحشور ایران اسلامی به فرمان امام زمان خود توانست در دوران دفاع مقدس به منصه ظهور برساند این گنجینه تاکنون توانسته فرصت‎ها و ظرفیت‎های متعدد و متنوعی را برای انقلاب اسلامی فراهم کند.

هفته دفاع مقدس مظهر اقتدار مردم سلحشور ایران اسلامی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: دفاع مقدس آنچنان ذخیره‎ای پربهاست که می‎تواند برای آیندگان نیز مورد استفاده و بهره‎‎برداری قرار بگیرد.

صادقی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس مظهر اقتدار مردم سلحشور ایران اسلامی است، گفت: هفته دفاع مقدس مظهر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی، مظهر اقتدار نیروی انتظامی و مرزبانی جمهوری اسلامی، مظهر سلحشوری بسیج مستضعفین و مظهر توانمندی‎ها و قابلیت‎های بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: این درس بزرگ دفاع مقدس برای نیروهای مسلح و مردم ایران اسلامی توانسته است چشم طمع دشمنان را در ارائه مجدد تهدید نظامی کور کند.

استقامت، شهادت‎طلبی و ولایتمداری از دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص تقویت بنیه نظامی گفت: اگر بناست دشمنان خدا و دشمنان شما بترسند باد ظرفیت های دفاعی خود را بسیج کرده و به قوه درآورید، تحقق این امر بزرگ توسط امام راحل توانسته درس بزرگی به نیروهای مسلح و مردم بر اساس آموزه‎های دینی بدهد.

صادقی گفت: این پایداری، استقامت، ایثار، ازخودگذشتگی، شهادت‎طلبی، معنویت، دین‎مداری، ولایتمداری رهنمون دستاوردهای بزرگ دفاع مقدس است./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه