وجوهات مردمی در 60 پایگاه کمیته امداد گلستان جمع آوری می‎شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در ایام عید قربان وجوهات مردمی در 60 پایگاه این نهاد جمع‎آوری و در بین نیازمندان توزیع می‎شود.

به گزارش زرین نامه؛ ابراهیم باغبانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: هر سال به مناسبت فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و عید قربان کمیته امداد اقدام به جمع‌آوری نذورات مردمی می‌کند.

وی افزود: امسال نیز همچون سال‎های گذشته و به منظور احیای سنت‎های حسنه الهی کمیته امداد امام خمینی استان آماده دریافت وجوهات قربانی است که مردم می‎توانند این وجوهات را در 60 پایگاه این نهاد تحویل بدهند تا این کمک‎ها در نخستین فرصت بین نیازمندان و محرومین توزیع شود.

50 طرح با هدف کمک به نیازمندان برنامه‎ریزی شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان با بیان اینکه برپایی این پایگاه‌ها به منظور جمع‌آوری نذورات نقدی و غیرنقدی مردم استان است، گفت: به منظور اجرای این طرح امدادگران در ایام عید قربان در میادین مرکزی شهر، اکیپ‎های سیار و دفاتر سراسر کمیته امداد آماده جمع‎آوری وجو‎هات قربانی در قالب گوشت، پوست و وجه نقد هستند.

باغبانی خاطرنشان کرد: هر ساله این نهاد در جمع‎آوری نذورات عید قربان رتبه برتر را در سطح کشور به دست می‎آورد و امیدواریم امسال نیز همچون سنوات گذشته به توفیقات خوبی در این ایام برسیم و بتوانیم عیدی خوبی را برای همه امت اسلامی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و کمک به نیازمندان طرح‌های مشارکتی مختلفی را در طول سال اجرا می‎کند، تصریح کرد: در این نهاد نزدیک به 50 طرح با هدف کمک به نیازمندان برنامه‎ریزی شده و در همان نیت اجرای طرح هزینه می‌شود.

فقر ما در آسیب‎های اجتماعی و روانی است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان تصریح کرد: کار امداد به فرموده امام خمینی (ره)؛ «مدد به حیات است، مدد به کار است و مدد به زندگی شرافتمندانه است» و به دنبال این هستیم با احیای سنت‎های حسنه شرایطی را فراهم سازیم که همه مردم در جامعه اسلامی از یک زندگی خوب و شرافتمندانه بهره‎مند شوند و در این خصوص تلاش‎های بسیار صورت پذیرفته است.

این مسئول تاکید کرد: فقر در جامعه ما در همه آسیب‎های اجتماعی و روانی است، لذا همه دستگاه‎ها باید در این حوزه وارد عمل شوند تا بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی که چیزی نبود به جزء عزت نفس بخشیدن به افراد جامعه را گسترش دهیم و به ایرانی بودن خودمان بیش از هر زمانی افتخار کنیم./فارس

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه