آل سعود کفایت اداره حرمین را ندارد

رئیس شورای تبلیغات اسلامی گلستان با ابراز تاسف از درگذشت حجاج مسلمان در فاجعه منا گفت: آل سعود کفایت اداره حرمین را ندارد و چه بخواهد و چه نخواهد در قبال همه قربانیان باید پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قابوس نامه، حجت الاسلام احمدرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار ما با انتقاد از مدیریت ضعیف آل سعود در برپایی مراسم حج، گفت: چطور می شود که یک کنگره عظیمی در عالم اسلام در سرزمین وحی در حال انجام است دولت مدعی آل سعود به مدیریت جامع برپایی آن نیندیشده و فاجعی اتفاق بیفتد که عالم اسلام را به سوگ بنشاند؟

وی افزود: برای برپایی یک مراسم منطقه ای ماه ها قبل از برپایی مراسم، جلسات و هم اندیشی های لازم انجام میشود تا الزامات یک مراسم مورد اجماع نظر قرار بگیرد و در جلسات متعدد و در عین حال کارشناسی، تمامی فرصت ها و تهدیدها مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد تا اتفاق خاصی نیفتد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گلستان ادامه داد: ما تجربه در برپایی مراسم بزرگی مانند بیست ودو بهمن را داریم هرگز نمی توانیم قبول کنیم که یک مسیری که همواره و هرساله حجاج از آن تردد داشته، ناگهانی تغیر کرده باشد و آن جمعیت عظیم را به جهت دیگری گسیل داشت!

دولت عربستان باید اعتراف کند عوامل داعش، یهودیت صهیونیستی و وهابیت، دستشان در این جنایت آلوده است

حجت الاسم احمدی با اعتقاد به اینکه در یک جنین فاجعه ای آن هم در بعد امنیتی رابطه ای بین حضور فیزیکی وزیر جنگ عربستان و فاجعه وجود دارد اذعان کرد: دولت عربستان برای بازیافتن آبروی برباد رفته خود در جوامع بین المللی بایستی اعتراف کند که دراین فاجعه غمبار عوامل داعش، یهودیت صهیونیستی و وهابیت دخیل بوده و دستشان در این جنایت آلوده است.

این تغیر مسیر و بستن مسیر همیشگی ،‌به ناگهانی یا از سر عمد، برای بحران سازی و از سر بی تدبیری است.که در هردوصورت بحران سازی برای حاجیان است و عقیده من این است در این فاجعه ردپای آل سعود وهابی مسلک انگلیسی دیده می شود.

آل سعود کفایت اداره حرمین را ندارد/ عربستان به عنوان سرباز پیاده نظام آمریکا عمل می کند

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارتکاب چنین جنایت هولناکی در کشور عربستان تازگی ندارد گفت: در آن روزگار نیز امام خمینی هشدار دادند و اعلام فرمودند که “آل سعود کفایت اداره حرمین را ندارد “و قاطعانه دولت پادشاهی آل سعود را فاقد صلاحیت دانستند. مع الاسف آل سعود با شیطان بزرگ همداستانی می‌کند و امروز دستش تا مرفق در خون مسلمانان یمن و عراق و شام آلوده است و به عنوان سرباز پیاده نظام آمریکا عمل می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در پایان با عنوان این مطلب که اعلام سه روز عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری دلیلی است بر عمق فاجعه است، خاطر نشان کرد: دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستی به احقاق حق جان باختگان بپردازد و فاجعه سقوط جرثقل و نیز حادثه منا را از مبادی ذیربط پیگیری نمایند.

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه