۷ هزار بیمار خاص در گلستان شناسایی شده است

مدیرعامل انجمن بیماران خاص و سرطانی استان گلستان گفت: تاکنون ۷ هزار بیمار خاص در استان گلستان شناسایی شده که بالا بودن هزینه‌های درمان آن‌ها مهم‌ترین مشکلات آن‌ها است.

به گزارش  زرین نامه، علی میررضایی صبح امروز در نشست همفکری و پیشگیری معضلات بیماران خاص و سرطانی در استان گلستان اظهار داشت: بالا بودن هزینه‌های درمان، نبود امکانات پزشکی در طول تشخیص و درمان، نبود ابزار آموزشی به بیماران و غیر بیماران و تغییر نگاه جامعه به بیماران خاص از مهم‌ترین مسائل و مشکلات بیماران خاص استان گلستان است.

وی افزود: به صورت میانگین هزینه‌های دوره درمان هر بیمار خاص بیش از 100 میلیون تومان است که در صورت مساعدت از طرف خیران تامین می‌شود.

مدیرعامل انجمن بیماران خاص و سرطانی استان گلستان تصریح کرد: خدماتی که انجمن بیماران خاص و سرطانی استان گلستان برای رفع بخشی از مشکلات بیماران در نظر گرفته، شامل خدمات پیشگیری درمان و خدمات مادی است.

میررضایی گفت: در استان گلستان 7 هزار بیمار خاص شناسایی شده که 60 درصد از این بیماران به علت نبود امکانات برای درمان به استان‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

وی افزود: این درحالی است که هزینه‌های ایاب و ذهاب درمان را انجمن بیماران خاص و سرطانی استان گلستان رایگان و با کمک تیم 50 نفر از پزشکان متخصص در اختیار این بیماران قرار می‌دهند.

مدیرعامل انجمن بیماران خاص و سرطانی استان گلستان گفت: امکانات پزشکی، پیشگیری و درمان مانند سونوگرافی و ماموگرافی از نیازهای مبرم این بیماران در استان گلستان است.

انتهای پیام/م

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه