اختتامیه رزمایش دردانه های دست بسته در گنبد کاووس+ تصاویر

رزمایش دردانه های دست بسته شامگاه گذشته در کنار دریاچه مصنوعی گنبد کاووس به کار خود پایان داد.

به گزارش زرین نامه؛ رزمایش دردانه های دست بسته در آستانه هفته دفاع مقدس و به مناسبت اربعین شهدای غواص به مدت 6 شب در کنار دریاچه مصنوعی شهرستان گنبد کاووس آغاز و شامگاه گذشته (6 مهر ماه) اختتامیه آن با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

در این رزمایش هر شب با دعا و نیایش و خاطره گویی یکی از رزمندگان اجرا می شد که در آخرین شب سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان و از یادگاران 8 سال دفاع مقدس  مهمان این برنامه بود.

پایان برنامه هر شب شبیه سازی عملیات والفجر 8 در منطقه عمومی فاو در سال 64 برای مردم اجرا می شد که بخش رزمی این رزمایش توسط نیروهای تیپ یکم مردم پایه سپاه نینوای گلستان اجرا  و طی آن بخش هایی از عملیات والفجر 8  که بسیاری از رزمندگان شرکت کننده آن از لشکر 25 کربلا استان های مازندران و گلستان بودند، شبیه سازی شده بود.

رزمایش  دردانه های دست بسته در تمام این شب ها با استقبال گرم اقشار مختلف مردم که طبق آمار بیش از 10 هزار نفر از مراسم اختتامیه و نزدیک به 40 هزار نفر در طول این 6 شب از رزمایش دیدن کردند و حضور فرماندار و مسئولان گنبد کاووس و برخی مسئولان استانی همراه  بود.

در حاشیه این رزمایش نمایشگاه محصولات فرهنگی اجتماعی برپا بود و مراسم اختتامیه  نیز از شبکه  سیما و رادیو گلستان بصورت مستقیم پخش شد.

گفتنی است عملیات والفجر 8 در ساعت 22 بیستمین روز بهمن ماه سال 64 و با رمز یا فاطمه زهرا (س) طی سه مرحله و در مدت 75 روز اجرا شد.

انتهای پیام/