هتریک تاریخی فرماندار گالیکش / تحریم مراسم واقعه غدیر از سوی فرماندار / فرماندار و مشایی اش ! + تصاویر

عدم حضور فرماندار گالیکش در مراسم بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان و اقدام وی در دیدار با برخی مقامات استانی برای برگزار نکردن این مراسم جای تعجب و البته تامل دارد .

به گزارش زرین نامه به نقل از گلستان ما ؛ صبح روز چهارشنبه در شهرستان گالیکش واقعه غدیر به همت جوانان و بسیجیان دلاور و انقلابی این شهرستان برگزار شد .

در این خصوص بد نیست بدانید به گفته سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، امسال واقعه غدیر در 132 نقطه کشور بازسازی خواهد شد . سردار یعقوب سلیمانی مسئول راهیان نور بسیج نیز اعلام کرده است : امسال شاهد افزایش 18 درصدی اجرای واقعه غدیر در مناطق مختلف مرزی هستیم .

در برنامه دیروز شهرستان گالیکش هزاران نفر از مردم این شهرستان دوشادوش امام جمعه ، حجت الاسلام میرزایی امام جمعه موقت و سایر علمای شهرستان و تعداد زیادی از مسئولین شهرستان در محل بازسازی این واقعه تاریخی حاضر شدند تا نظاره گر ماه ها تلاش عوامل این برنامه باشند .

از پیگیری استانی برای لغو تا غیبت معنادار در مراسم !

اما نقطه تاریک این مراسم ، غیبت پررنگ و معنادار فرماندار شهرستان گالیکش به همراه همکاران و بخشداران این شهرستان بود .

در این خصوص شنیده می شود حسن خسروی فرماندار گالیکش مخالف برگزاری این رویداد عظیم فرهنگی بوده و حتی با مشورت برخی مشاوران گشاده دست خود سفری هم به گرگان و دیدار با برخی مقامات داشته تا شاید بتواند مانع از اجرای این برنامه شود .
این اقدام تامل برانگیز فرماندار شهرستان گالیکش که خود را جزء بچه هیئتی های شهرستان می داند ، کنار سایر اقداماتی از این قبیل که در گذشته از سوی وی رخ داده بود جای درنگ بیشتری دارد .

اقدامات تامل برانگیز گذشته !

سال گذشته بود که فرماندار گالیکش با سوزاندن خیمه‌ها در آیین سنتی خیمه سوزانی و شبیه سازی واقعه عصر عاشورا در روستای ینقاق گالیکش مخالفت کرده بود .

همچنین مردم دهستان ینقاق در این خصوص گفته بودند :« قصد داشتند در حین برگزاری مراسم خیمه سوزانی ، زیارت عاشورا بخوانیم و سلامی بر سرور و سالار شهیدان دهیم اما با این کار هم مخالفت شد . حتی خواسته شد تا بخشی از بنر اطلاع رسانی مراسم که حکایت از خواندن زیارت عاشورا در این مکان داشت را نیز پاک کنند .»

100 روز بعد از این رویداد ، فرماندار گالیکش ضمن تأیید اظهار نظر تاریخی و بی سابقه یک مسئول دولتی ( علیرضا حصارنوی رئیس وقت اداره میراث فرهنگی شهرستان های مینودشت و گالیکش ) در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان گالیکش که گفته بود پرچم هیچ کشوری را در مراسم آتش نزنیم ، گفت : آتش زدن پرچم اسرائیل که حرفی نیست ولی پرچم بقیه کشورها را که قبول داریم و در کشورمان سفارت دارند نباید به آتش بکشیم .

فرماندار گالیکش در ادامه این جلسه تاریخی بیان کرد : " نیازی هم نیست در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرچم کشوری به جز اسرائیل را به آتش بکشیم ، آدمک درست کنیم ، یا تصویر پرچم آنها را روی زمین بکشیم . "

به گفته حسن خسروی پرچم نماد ملت‌هاست ما با ملت‌ها مشکلی نداریم . ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گالیکش نیز بهتر است درصدد تهیه آنها برای این مراسم برنیاید !

این قبیل واکنش های فرماندار گالیکش نسبت مسائل انقلابی و مذهبی زمانی جای تامل بیشتر می خواهد که وی در مراسم مختومقلی فراغی شاعر شهیر ترکمن صحرا در روستای آق قمیش حاضر می شود و رقص دخترکان را از نزدیک به نظاره می نشینید .

انتظار و سوال مردم گالیکش از فرماندار این است که چگونه به مراسم مختومقلی در روستای آق قمیش می روید و رقص دخترکان را به نظاره می نشینید ولی به تماشای بازسازی واقعه بزرگ غدیر نمی آیید ؟ مگر امام خامنه ای در پی حوادث سال 88 نگفتند خواص از مردم عقب نمانند ؟

خسروی و مشایی اش !

امروز نیز با این اقدامات نادرست که حاصل مشورت های غلط برخی مشاوران شماست ممکن است مردم دیگر به شما اعتماد نکنند . به گفته برخی از نزدیکانش ، حسن خسروی نیرویی مردمی بود اما پس از فرماندار شدن و تحت محاصره قرار گرفتن از سوی برخی افراد گشاده دست و خاص جایگاه سابق خود را از دست داده است . تا دیر نشده است از این افراد برائت بجویید 

با عنایت به اینکه در مثل مناقشه ای نیست ؛ این روزها شما و مشاورتان شباهت بی بدیلی به احمدی نژاد و مشاور اعظمش ، رحیم مشایی پیدا کرده اید . به طور قطع و یقین در بخش قابل توجهی از این اشتباهات ، مشایی گشاده دست شما نقش بی بدیلی ایفا می کند .

مشاور خوش ذوقی که بنا بر شنیده ها و به زعم خودش ، او شما را بر این منصب رسانده و اعتقاد دارد شما بدون اجازه او حتی آب نمی خورید ! در واقع دوستی این چنین مشاورانی برای شما به مثابه دوستی خاله خرسه است .

بجای مشاوران گشاده دست و خرّاج ، مشاورانی مردمی ، خوش فکر و عاری از سیاست زدگی برگزینید تا این چنین آشکار ، مسیرهای اشتباه را نپیمایید .
بازسازی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر ، رساندن رسالت راستین پیامبر اکرم (ص)ا به بندگان خداست و برگزاری برنامه هایی از این قبیل جزو دغدغه های همیشگی و اصیل فرهنگی رهبری معظم انقلاب بوده و هست .

حال باید دید واکنش مردم ، امام جمعه و سایر مسئولین انقلابی شهرستان گالیکش در قبال این بی توجهی ها چیست ؟ همچنین منتظر پاسخ جناب آقای خسروی فرماندار گالیکش هستیم .

* بخشی از تصاویر مراسم شکوهمند بازسازی واقعه بزرگ غدیر در گالیکش :

nilkooh502 1

nilkooh502 1

nilkooh502 1

nilkooh502 1

nilkooh502 1

nilkooh502 1

nilkooh501 1

nilkooh502 1

nilkooh502 1

nilkooh502 1

nilkooh501 1

nilkooh502 1

nilkooh501 1

انتهای پیام/

نظرات
هنوز هیچ دیدگاهی ثبت نشده است اولین نظر را شما ثبت کنید
ثبت دیدگاه

ارسال دیدگاه